Publicaciones (64) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. A case study of proving by students with different levels of mathematical giftedness

    Mathematics Teaching-Research Journal, Vol. 16, Núm. 2, pp. 119-145

  2. A comparison of univariate and meta-analytic structural equation modeling approaches to reliability generalization applied to the Maslach Burnout Inventory

    Frontiers in Psychology, Vol. 15

  3. A model for problem creation: implications for teacher training

    Mathematics Education Research Journal

  4. Afinidad por las matemáticas y preferencias pedagógicas: alumnado de secundaria de Melilla

    Horizontes expandidos de la Educación, la Tecnología y la Innovación (Aula Magna), pp. 309-322

  5. Analyzing Latent Burnout Profiles in a Sample of Spanish Nursing and Psychology Undergraduates

    Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 4

  6. Análisis ontosemiótico de la emergencia y evolución del razonamiento funcional

    RIME: Revista de Investigación en Matemática y su Enseñanza, Vol. 1, Núm. 1, pp. 9-37

  7. Approaching Euclidean proofs through explorations with manipulative and digital artifacts

    International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, Vol. 55, Núm. 7, pp. 1535-1566

  8. Caracterización de tareas evaluadas en exámenes universitarios de cálculo: un enfoque didáctico e histórico

    Uniciencia, Vol. 38, Núm. 1

  9. Computational thinking and programming with Arduino in education: A systematic review for secondary education

    Heliyon, Vol. 10, Núm. 8

  10. Curricular Didactic Analysis: an experience with future teachers

    Educacao and Realidade, Vol. 49

  11. Curriculum coherence. The case of linear equations in a Costa Rican textbook

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 38

  12. Cyberaggression and cybervictimisation in adolescents: Bibliometric analysis in web of science

    Heliyon, Vol. 10, Núm. 1

  13. Depression in nursing students during the COVID-19 pandemic: Systematic review and meta-analysis

    PLoS ONE, Vol. 19, Núm. 7

  14. Efectos de la realidad aumentada y virtual en estudiantes con TEA

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 70, pp. 7-23

  15. Effectiveness of Problem-Based Learning in the Unplugged Computational Thinking of University Students

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 7

  16. Enfoque ontosemiótico en educación matemática

    Editorial Aula Magna. McGraw-Hill Interamericana de España, S. L.

  17. Escenarios profesionales de los Servicios Sociales: nuevas propuestas de intervención

    Narcea

  18. Examining the role played by resources, goals and orientations in primary teachers’ decision- making for problem-solving lesson plans

    ZDM - Mathematics Education

  19. Expanded model for elementary algebraic reasoning levels

    Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 20, Núm. 7

  20. Explorando la innovación tecno-pedagógica: redefiniendo espacios de aprendizaje

    Dykinson