Publicaciones (463) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Valoración y evaluación por parte de pedagogos en formación respecto de las competencias específicas del Grado de Pedagogía de la Universidad de Granada

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 197-213

  2. A comprehensive survey on data utility and privacy: Taking indian healthcare system as a potential case study

    Inventions, Vol. 6, Núm. 3

  3. A systematic review of principals’ leadership identity from 1993 to 2019

    Educational Management Administration and Leadership, Vol. 49, Núm. 1, pp. 31-53

  4. Acción cultural

    Palabras y pedagogía desde Paulo Freire (La Muralla), pp. 19-23

  5. Actitudes hacia la finitud en personas mayores: una pedagogía del envejecimiento para el aula permanente de formación abierta

    Foro de Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 249-262

  6. Actitudes y formación sobre inclusión de los docentes universitarios

    Innovación docente e investigación en educación: nuevos enfoques en la metodología docente (Dykinson), pp. 381-389

  7. Actitudes y formación sobre inclusión de los docentes universitarios

    Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021

  8. Active methodologies in physical education: Perception and opinion of students on the pedagogical model used by their teachers

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 4, pp. 1-18

  9. Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire for spanish adolescents

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 142-153

  10. Adaptation and validation of the social skills scale for the prevention of intercultural cyberbullying in Spanish university students

    Estudios sobre innovación e investigación educativa (Dykinson), pp. 495-507

  11. Adquisición de la competencia digital en los docentes en formación

    Procesos de enseñanza-aprendizaje innovadores mediados por tecnología (Octaedro), pp. 145-156

  12. Alberto’s life story: transforming a disadvantaged school by appreciating the child’s voice

    Journal of Educational Administration and History, Vol. 53, Núm. 3-4, pp. 249-270

  13. An analytical perspective of the reliability of multi-evaluation in higher education

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 11

  14. Analysing educational interventions with gifted students. Systematic review

    Children, Vol. 8, Núm. 5

  15. Analysis and assessment of new permanent teacher training activities under the erasmus+ program from the perspective of the participants of spain in times of covid-19

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 20

  16. Analysis of Good Teaching Practices with Mobile Devices at the University: Design and Validation of the APMU Scale

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 16, Núm. 1, pp. 2-10

  17. Analysis of sexual inhibition and satisfaction from a gender perspective among university students

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15

  18. Analysis of the pre-service teachers’ academic stress based on their self-concept and personality

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 11

  19. Analysis of the use and integration of the flipped learning model, project-based learning, and gamification methodologies by secondary school mathematics teachers

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5, pp. 1-18

  20. Animación sociocultural y desarrollo comunitario

    Intervención educativa en contextos sociales: educación social especializada y comunitaria (Universidad del Norte), pp. 146-166