Departament
DIDÁCTICA Y ORGANIZACIÓN ESCOLAR
Publicacions (188) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2024
-
A Qualitative Analysis of the Children’s Council in a Vulnerable Context
International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 31, Núm. 1
-
A qualitative study of end-stage liver disease and liver transplant referral practices among primary care providers in nonurban America
Journal of Rural Health
-
A research on oral language stimulation in early childhood education: educational intervention proposal: techniques and resources for oral comprehension and expression
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 89-100
-
A systematic review on communication in educative gamification: new research approaches
IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 21
-
Academic Performance and Family Characteristics of Adolescents with Violent Behaviour or Victimised by their Peers in the School Environment
International Journal of Instruction, Vol. 17, Núm. 2, pp. 1-16
-
Academic identities in today’s university: a visual study
Higher Education Research and Development, Vol. 43, Núm. 5, pp. 1124-1141
-
Acoso laboral en la administración educativa
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 35-48
-
Actitudes, sentimientos y preocupaciones hacia la educación inclusiva de futuros docentes
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 163-169
-
Adicción a los videojuegos entre la población adolescente de Andalucía
Revista CENTRA de Ciencias Sociales, Vol. 3, Núm. 2
-
Alfabetización de datos para la docencia a partir de la conformación de equipos de datos: una revisión sistemática
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 4517-4527
-
Algunos apuntes sobre el uso del Chat GPT en la Universidad
Educación e innovación al servicio de la mejora del Conocimiento (Aula Magna), pp. 345-360
-
Analysis of self-perceived digital competences in future educators: A study at the university of Granada
JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 4-15
-
Analysis of the Effect of Emotional Intelligence and Coping Strategies on the Anxiety, Stress and Depression Levels of University Students
Psychological Reports, Vol. 127, Núm. 4, pp. 1751-1770
-
Analysis of the characteristics of oral language in the didactic interaction processes in early childhood education
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 125-138
-
Andalusian Schools as Professional Learning Communities: Constraints and Possibilities
Leadership and Policy in Schools
-
Análisis de guías para la incorporación de una docencia universitaria con perspectiva de género
Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 4115-4124
-
Análisis de la actividad física y la alimentación en estudiantes de Ecuador y la influencia del apoyo familiar e institucional
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 279-288
-
Análisis de la reflexividad y su incidencia en la formación docente
Revista Fuentes, Vol. 26, Vol. 3, pp. 368-381
-
Aprendizaje Dialógico como Actuación Educativa de Éxito para el Desarrollo Sostenible en Educación Superior
REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 14, Núm. 2, pp. 267-288
-
Aprendizaje basado en retos con tecnologías
Metodologías didácticas en contextos enriquecidos con tecnologías (Octaedro), pp. 53-66