Publicacions (188) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a

2024

  1. A Qualitative Analysis of the Children’s Council in a Vulnerable Context

    International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 31, Núm. 1

  2. A qualitative study of end-stage liver disease and liver transplant referral practices among primary care providers in nonurban America

    Journal of Rural Health

  3. A research on oral language stimulation in early childhood education: educational intervention proposal: techniques and resources for oral comprehension and expression

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 89-100

  4. A systematic review on communication in educative gamification: new research approaches

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 21

  5. Academic Performance and Family Characteristics of Adolescents with Violent Behaviour or Victimised by their Peers in the School Environment

    International Journal of Instruction, Vol. 17, Núm. 2, pp. 1-16

  6. Academic identities in today’s university: a visual study

    Higher Education Research and Development, Vol. 43, Núm. 5, pp. 1124-1141

  7. Acoso laboral en la administración educativa

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 35-48

  8. Actitudes, sentimientos y preocupaciones hacia la educación inclusiva de futuros docentes

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 163-169

  9. Adicción a los videojuegos entre la población adolescente de Andalucía

    Revista CENTRA de Ciencias Sociales, Vol. 3, Núm. 2

  10. Alfabetización de datos para la docencia a partir de la conformación de equipos de datos: una revisión sistemática

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 4517-4527

  11. Algunos apuntes sobre el uso del Chat GPT en la Universidad

    Educación e innovación al servicio de la mejora del Conocimiento (Aula Magna), pp. 345-360

  12. Analysis of self-perceived digital competences in future educators: A study at the university of Granada

    JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 4-15

  13. Analysis of the Effect of Emotional Intelligence and Coping Strategies on the Anxiety, Stress and Depression Levels of University Students

    Psychological Reports, Vol. 127, Núm. 4, pp. 1751-1770

  14. Analysis of the characteristics of oral language in the didactic interaction processes in early childhood education

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 125-138

  15. Andalusian Schools as Professional Learning Communities: Constraints and Possibilities

    Leadership and Policy in Schools

  16. Análisis de guías para la incorporación de una docencia universitaria con perspectiva de género

    Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística (Dykinson), pp. 4115-4124

  17. Análisis de la actividad física y la alimentación en estudiantes de Ecuador y la influencia del apoyo familiar e institucional

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 279-288

  18. Análisis de la reflexividad y su incidencia en la formación docente

    Revista Fuentes, Vol. 26, Vol. 3, pp. 368-381

  19. Aprendizaje Dialógico como Actuación Educativa de Éxito para el Desarrollo Sostenible en Educación Superior

    REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 14, Núm. 2, pp. 267-288

  20. Aprendizaje basado en retos con tecnologías

    Metodologías didácticas en contextos enriquecidos con tecnologías (Octaedro), pp. 53-66