Publicaciones (61) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. "Y aunque los sueños se nos rompan en pedazos, resistiré": narración digital para analizar el impacto emocional de la pandemia en los estudiantes universitarios

    Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 3, pp. 589-599

  2. Academic integrity policies against assessment fraud in postgraduate studies: An analysis of the situation in Spanish universities

    Heliyon, Vol. 8, Núm. 3

  3. Active and healthy ageing. Educational experience through intergenerational education

    TECHNO REVIEW: International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 118

  4. Analysis of Prospective Teachers’ Perceptions of the Flipped Classroom as a Classroom Methodology

    Societies, Vol. 12, Núm. 4

  5. Analysis of the Educational Administration of the Public Educational Centers of Andalusia (Spain): The Role of the Manager in the Face of New Social Challenges

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 6

  6. Analysis of the presence of older women in Spanish TV series

    Revista Estudos Feministas, Vol. 30, Núm. 3

  7. Análisis del trabajo colaborativo en la evaluación de títulos formativos

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 179-186

  8. Análisis sobre el impacto psicosocial del covid-19 en personas mayores en función de su núcleo de convivencia

    ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 11, pp. 255-273

  9. Burnout Syndrome in University Teachers: A Review of the Literature

    International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 29, Núm. 2, pp. 33-46

  10. Chuchotage in community settings

    Translation and Interpreting, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-24

  11. Clima motivacional, ansiedad y autoconcepto físico y emocional en estudiantes de educación federados y no federados. Un modelo de educaciones estructurales

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 297-306

  12. Communicating and Collaborating with Others through Digital Competence: A Self-Perception Study Based on Teacher Trainees’ Gender †

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 8

  13. Competencia comunicativa noviolenta. Propuesta didáctica de enseñanza de español a los inmigrantes para los educadores sociales

    RES : Revista de Educación Social, Núm. 34, pp. 246-263

  14. Competencias Clave, Competencia Digital y formación del profesorado: Percepción de los Estudiantes de Pedagogía

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 2, pp. 7-27

  15. Confronting The Logic of The New Public Management’S Economic Incentive in Education: The case of Andalusia (SPAIN)

    Leadership and Policy in Schools, Vol. 21, Núm. 2, pp. 185-205

  16. Criterios de calidad de la docencia en educación superior para la enseñanza del inglés como lengua extranjera

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 217-228

  17. Dual Vocational Education and Training Systems’ Governance Model and Policy Transfer: The Role of the European Union in Its Diffusion

    Social Sciences, Vol. 11, Núm. 9

  18. Dual vocational education and training and policy transfer in the European Union policy: the case of work-based learning and apprenticeships

    Cogent Education, Vol. 9, Núm. 1

  19. Early career researchers' identity: A qualitative review

    Higher Education Quarterly, Vol. 76, Núm. 4, pp. 786-799

  20. El cuidado de la salud en escolares como prevención de enfermedades: La salud en la infancia en época de la COVID-19

    VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 11, Núm. 1