Departamento
PEDAGOGÍA
Publicaciones (61) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
"Y aunque los sueños se nos rompan en pedazos, resistiré": narración digital para analizar el impacto emocional de la pandemia en los estudiantes universitarios
Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 3, pp. 589-599
-
Academic integrity policies against assessment fraud in postgraduate studies: An analysis of the situation in Spanish universities
Heliyon, Vol. 8, Núm. 3
-
Active and healthy ageing. Educational experience through intergenerational education
TECHNO REVIEW: International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 11, Núm. 2, pp. 118
-
Analysis of Prospective Teachers’ Perceptions of the Flipped Classroom as a Classroom Methodology
Societies, Vol. 12, Núm. 4
-
Analysis of the Educational Administration of the Public Educational Centers of Andalusia (Spain): The Role of the Manager in the Face of New Social Challenges
Education Sciences, Vol. 12, Núm. 6
-
Analysis of the presence of older women in Spanish TV series
Revista Estudos Feministas, Vol. 30, Núm. 3
-
Análisis del trabajo colaborativo en la evaluación de títulos formativos
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 179-186
-
Análisis sobre el impacto psicosocial del covid-19 en personas mayores en función de su núcleo de convivencia
ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 11, pp. 255-273
-
Burnout Syndrome in University Teachers: A Review of the Literature
International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 29, Núm. 2, pp. 33-46
-
Chuchotage in community settings
Translation and Interpreting, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1-24
-
Clima motivacional, ansiedad y autoconcepto físico y emocional en estudiantes de educación federados y no federados. Un modelo de educaciones estructurales
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 297-306
-
Communicating and Collaborating with Others through Digital Competence: A Self-Perception Study Based on Teacher Trainees’ Gender †
Education Sciences, Vol. 12, Núm. 8
-
Competencia comunicativa noviolenta. Propuesta didáctica de enseñanza de español a los inmigrantes para los educadores sociales
RES : Revista de Educación Social, Núm. 34, pp. 246-263
-
Competencias Clave, Competencia Digital y formación del profesorado: Percepción de los Estudiantes de Pedagogía
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 2, pp. 7-27
-
Confronting The Logic of The New Public Management’S Economic Incentive in Education: The case of Andalusia (SPAIN)
Leadership and Policy in Schools, Vol. 21, Núm. 2, pp. 185-205
-
Criterios de calidad de la docencia en educación superior para la enseñanza del inglés como lengua extranjera
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 217-228
-
Dual Vocational Education and Training Systems’ Governance Model and Policy Transfer: The Role of the European Union in Its Diffusion
Social Sciences, Vol. 11, Núm. 9
-
Dual vocational education and training and policy transfer in the European Union policy: the case of work-based learning and apprenticeships
Cogent Education, Vol. 9, Núm. 1
-
Early career researchers' identity: A qualitative review
Higher Education Quarterly, Vol. 76, Núm. 4, pp. 786-799
-
El cuidado de la salud en escolares como prevención de enfermedades: La salud en la infancia en época de la COVID-19
VISUAL REVIEW: International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura Visual, Vol. 11, Núm. 1