FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
FACULTAD
Universidad de Cantabria
Santander, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Cantabria (13)
2023
-
Use of ChatGPT at university as a tool for complex thinking: Students' perceived usefulness
NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 2, pp. 323-339
2022
-
GENERALIZATION TROUGH FUNCTIONAL TASKS BY A STUDENT WITH AUTISM
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Generalisation in students with autism spectrum disorder: an exploratory study of strategies
ZDM - Mathematics Education, Vol. 54, Núm. 6, pp. 1333-1347
-
Generalización en un alumno de 9 años con autismo
Investigación en Educación Matemática XXV
2021
-
Estrategias por alumnos con trastorno del espectro autista al resolver una tarea que involucra una relación funcional
Investigación en Educación Matemática XXIV
2020
-
Los estudios de Matemáticas en el ámbito universitario
Libro blanco de las matemáticas (Fundación Ramón Areces), pp. 95-161
2019
-
Skill levels on visualization and spatial reasoning in pre-service primary teachers
Universal Journal of Educational Research, Vol. 7, Núm. 12, pp. 2647-2661
2018
-
Análisis epistémico y cognitivo de una tarea de visualización en el espacio bidimensional
REDIMAT, Vol. 7, Núm. 3, pp. 251-279
2015
-
ANALYSIS OF STATISTICAL INFERENCE PROBLEMS PROPOSED IN THE UNIVERSITY ENTRANCE TEST IN ANDALUSIA
ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION
-
La dispersión como elemento estructurador del currículo de estadística y probabilidad
Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 90, pp. 7-20
-
Lo fantástico grotesco y el absurdo en los cuentos de Virgilio Piñera
La (ir)realidad imaginada: aproximaciones a lo insólito en la ficción hispanoamericana
2008
-
LEARNING THE NOTION OF LEARNING GOAL IN AN INITIAL FUNCTIONAL TRAINING PROGRAM
PROCEEDINGS OF THE JOINT MEETING OF PME 32 AND PME-NA XXX, VOL 3
2007
-
Assessing the relevance of higher education courses
Evaluation and Program Planning, Vol. 30, Núm. 2, pp. 149-160