FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Facultad
Universidad de Antioquia
Medellín, ColombiaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Antioquia (12)
2019
-
Analysis of strength and endurance values in schoolchildren aged 7 to 10 years in Tolú, Colombia
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16
2018
-
Separate and combined associations of obesity and metabolic health with coronary heart disease: A pan-European case-cohort analysis
European Heart Journal, Vol. 39, Núm. 5, pp. 397-406
2017
2015
-
Trends in research about postgraduate medical education
Iatreia, Vol. 28, Núm. 4, pp. 434-442
2014
-
Una mirada a la Etnomatemática y la Educación Matemática en Colombia: caminos recorridos
Revista Latinoamericana de Etnomatemática, Vol. 7, Núm. 2, pp. 245-269
2013
-
Perspectivas para la inclusión de la educación ambiental en la educación básica: el pensamiento de los profesores
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Núm. 0, pp. 655-661
2012
-
Development of knowledge for teaching proportionality in prospective elementary teachers
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 26, Núm. 42 B, pp. 559-588
-
The nature of elementary algebraic reasoning
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 26, Núm. 42 B, pp. 483-511
2011
-
El conocimiento profesional del profesorado de ciencias sobre la educación ambiental: Primera fase
Bio-grafía: escritos sobre la biología y su enseñanza, Núm. 1, pp. 160-167
-
Methods of investigation in mathematical education analysis of the works published in the symposiums of seiem (1997-2010)
Investigacion en educacion matematica xv
2010
-
DEVELOPING PROSPECTIVE TEACHERS' MATHEMATICAL KNOWLEDGE TO TEACH PROPORTIONALITY
PME 34 BRAZIL: PROCEEDINGS OF THE 34TH CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL 2
2009
-
EPISTEMIC AND COGNITIVE CONFIGURATIONS OF PRE-SERVICE TEACHERS WHEN SOLVING A MISSING VALUE PROBLEM
PME 33: PROCEEDINGS OF THE 33RD CONFERENCE OF THE INTERNATIONAL GROUP FOR THE PSYCHOLOGY OF MATHEMATICS EDUCATION, VOL 1