FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Facultad
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (76)
2023
-
Análisis de webs editoriales en biografías de mujeres para público infantil y juvenil
Revista colombiana de educación, Núm. 89, pp. 389-408
-
Conocimiento didáctico-matemático sobre la distribución de la media muestral de profesorado de bachillerato en formación
Uniciencia, Vol. 37, Núm. 1
-
Goal Orientations of Secondary School Students and Their Intention to Practise Physical Activity in Their Leisure Time: Mediation of Physical Education Importance and Satisfaction
Healthcare (Switzerland), Vol. 11, Núm. 4
-
Prospective secondary school teachers’ knowledge of sampling distribution properties
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Vol. 19, Núm. 5
-
Relationship between Psychological Needs and Academic Self-Concept in Physical Education Pre-Service Teachers: A Mediation Analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 5
2022
-
Didactic Suitability of Official Peruvian Secondary Education Curriculum Materials in Probability
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 36, Núm. 73, pp. 888-922
-
La dramatización como elemento motivador en la clase de ELE
Investigación e innovación en didáctica de la lengua y la literatura: Homenaje a Daniel Madrid Fernández (Editorial GEU), pp. 601-614
-
Ontosemiotic analysis of Peruvian curriculum documents about probability
Educacion Matematica, Vol. 34, Núm. 3, pp. 97-131
-
SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ UNDERSTANDING OF SAMPLING VARIABILITY
Proceedings of the International Group for the Psychology of Mathematics Education
-
Understanding statistical tables: a survey of research
BEIO, Boletín de Estadística e Investigación Operativa, Vol. 38, Núm. 2
2021
-
Análisis de vídeos educativos de matemáticas en línea por estudiantes de máster de secundaria
Investigación en Educación Matemática XXIV
-
Co-word analysis and academic performance of the term tpack in web of science
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 3, pp. 1-20
-
Flipped learning y buenas prácticas docentes en educación secundaria
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 68, pp. 107-117
-
Prospective mathematics teachers understanding of classical and frequentist probability
Mathematics, Vol. 9, Núm. 19
-
Validation of the academic self-concept scale in the spanish university context
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 10
2020
-
An onto-semiotic approach to the analysis of the affective domain in mathematics education
Cambridge Journal of Education, Vol. 50, Núm. 1, pp. 1-20
-
Arduino Advances in Web of Science. A Scientific Mapping of Literary Production
IEEE Access, Vol. 8, pp. 128674-128682
-
Concienciación patrimonial e integración social en Los Fayos (Aragón, España)
LEGATUM 2.0. Musealización y Puesta en Valor del Patrimonio Cultural: I Congreso Internacional. 25, 26 y 27 de octubre de 2017, Daimiel. Ciudad Real
-
Didactical analysis of a lesson on proportionality of a primary school textbook using tools of the onto-semiotic approach
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 34, Núm. 66, pp. 40-68
-
Effectiveness of diet habits and active life in vocational training for higher technician in dietetics: Contrast between the traditional method and the digital resources
Nutrients, Vol. 12, Núm. 11, pp. 1-13