Publicaciones (772) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. "Desahuciados ambientales" e integración de inmigrantes bielorrusos

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 26, pp. 111-138

  2. "Diario de Argónida" de J. M. Caballero Bonald, o la estructura diarística como ficción literaria

    Pasavento: revista de estudios hispánicos, Vol. 3, Núm. 2, pp. 409-435

  3. "La elegancia del erizo": una invitación a vivir con ilusión

    Locas: escritoras y personajes femeninos cuestionando las normas

  4. 13. Didactics of Childhood: The Case Study of Prehistory

    Children, spaces and identity (Oxbow Books), pp. 179-192

  5. 2-local triple homomorphisms on von Neumann algebras and JBW*-triples

    Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 426, Núm. 1, pp. 43-63

  6. 3D Attenuation Tomography of the Volcanic Island of Tenerife (Canary Islands)

    Surveys in Geophysics, Vol. 36, Núm. 5, pp. 693-716

  7. A Fifteenth-Century plaintchant office by Hernando de Talavera to commemorate the battle of Salado

    New perspectives on early music in Spain (Reichenberger), pp. 243-255

  8. A Kowalski–Słodkowski theorem for 2-local *-homomorphisms on von Neumann algebras

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 109, Núm. 2, pp. 551-568

  9. A Language Reinforcement Program: ¡10 minutos!

    ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 4, pp. 28-34

  10. A competência social como objetivo curricular na educação infantil

    Habilidades sociais: diálogos e intercâmbios sobre pesquisa e prática (Sinopsys), pp. 72-98

  11. A pilot duplicate diet study on manganese, selenium and chromium intakes in institutionalised children and adolescents from Guatemala

    British Journal of Nutrition, Vol. 114, Núm. 10, pp. 1604-1611

  12. A proposal for the analysis of prospective teachers' mathematical practices on derivatives

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 29, Núm. 51, pp. 60-89

  13. A study on ICT training among faculty members of spanish faculties of education

    New Educational Review, Vol. 42, Núm. 4, pp. 27-39

  14. A. Binker-Ahsbahs & S. Prediger (eds.) Networking of theories as a research practice in mathematics education, advances in mathematics education, Springer International Publishing, Switzerland, 2014

    Recherches en didactique des mathématiques, Vol. 35, Núm. 1, pp. 127-131

  15. ANALYSIS OF STATISTICAL INFERENCE PROBLEMS PROPOSED IN THE UNIVERSITY ENTRANCE TEST IN ANDALUSIA

    ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION

  16. Acciones etnomatemáticas orientadas a la práctica educativa: una revisión bibliográfica centrada en dos contextos

    Revista Latinoamericana de Etnomatemática, Vol. 8, Núm. 2, pp. 542-564

  17. Aceitação da instituição universityária do ponto de vista do aluno

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 23

  18. Acoso escolar. Dimensión social y psicológica del problema. Acosadores y víctimas

    Tratamiento integral del acoso (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 322-336

  19. Acoso escolar. Intervención psicológica

    Tratamiento integral del acoso (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 337-356

  20. Actitud del alumnado hacia la investigación en educación: Trabajando con vídeos en estudios de grado

    UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 1, pp. 8-29