JORGE
EXPÓSITO LÓPEZ
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JORGE EXPÓSITO LÓPEZ (12)
2022
-
Academic self-efficacy and future work skills in unaccompanied foreign minors: structural equation analysis according to residence time
European Journal of Social Work, Vol. 25, Núm. 4, pp. 681-695
2020
-
Academic self-efficacy in unaccompanied foreign minors: Structural equation modelling according to schooling
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11
-
Innovaciones para la orientación y tutorización del y plataformas virtuales
Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020
-
Prevention of children’s burnout at school through the tutoring and guidance process. A structural equation model analysis
Education Sciences, Vol. 10, Núm. 12, pp. 1-12
2019
-
Enhancing skills for employment in theworkplace of the future 2020 using the theory of connectivity: Shared and adaptive personal learning environments in a Spanish context
Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 15
2017
-
Una educación diversa para atender a la diversidad
Entornos y estrategias educativas para la inclusión social (Comares), pp. 305-309
2016
-
Assessment of quality indicators in Spanish higher military education
ERPA INTERNATIONAL CONGRESSES ON EDUCATION 2015 (ERPA 2015)
2014
-
Constructing an instrument for evaluating group relations in intercultural secondary school classes
International Journal of Assessment and Evaluation, Vol. 21, Núm. 1, pp. 11-21
-
Educación inclusiva: Desarrollo y evaluación de estrategias de adaptación intercultural para Ia mejora de la convivencia en centros de educación secundaria
Investigación educativa en escenarios diversos, plurales y globales (Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)), pp. 421-428
-
Pseudo-conflicts in intercultural ESO (Mandatory Secondary Education) classroom from the point of view of students and teachers
6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERCULTURAL EDUCATION "EDUCATION AND HEALTH: FROM A TRANSCULTURAL PERSPECTIVE"
-
Structural Equations Model (SEM) of a questionnaire on the evaluation of intercultural secondary education classrooms
Suma Psicológica, Vol. 21, Núm. 2, pp. 107-115
2013
-
Construcción de un instrumento de evaluación de la convivencia en aulas de secundaria interculturales
Revista Internacional de Educación y Aprendizaje, Vol. 1, Núm. 3, pp. 65-74