Publicaciones en las que colabora con JORGE EXPÓSITO LÓPEZ (12)

2020

  1. Academic self-efficacy in unaccompanied foreign minors: Structural equation modelling according to schooling

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  2. Innovaciones para la orientación y tutorización del y plataformas virtuales

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  3. Prevention of children’s burnout at school through the tutoring and guidance process. A structural equation model analysis

    Education Sciences, Vol. 10, Núm. 12, pp. 1-12

2017

  1. Una educación diversa para atender a la diversidad

    Entornos y estrategias educativas para la inclusión social (Comares), pp. 305-309

2016

  1. Assessment of quality indicators in Spanish higher military education

    ERPA INTERNATIONAL CONGRESSES ON EDUCATION 2015 (ERPA 2015)

2014

  1. Constructing an instrument for evaluating group relations in intercultural secondary school classes

    International Journal of Assessment and Evaluation, Vol. 21, Núm. 1, pp. 11-21

  2. Educación inclusiva: Desarrollo y evaluación de estrategias de adaptación intercultural para Ia mejora de la convivencia en centros de educación secundaria

    Investigación educativa en escenarios diversos, plurales y globales (Asociacion Interuniversitaria de Investigacion Pedagógica (AIDIPE)), pp. 421-428

  3. Pseudo-conflicts in intercultural ESO (Mandatory Secondary Education) classroom from the point of view of students and teachers

    6TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERCULTURAL EDUCATION "EDUCATION AND HEALTH: FROM A TRANSCULTURAL PERSPECTIVE"

  4. Structural Equations Model (SEM) of a questionnaire on the evaluation of intercultural secondary education classrooms

    Suma Psicológica, Vol. 21, Núm. 2, pp. 107-115

2013

  1. Construcción de un instrumento de evaluación de la convivencia en aulas de secundaria interculturales

    Revista Internacional de Educación y Aprendizaje, Vol. 1, Núm. 3, pp. 65-74