Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Málaga (17)

2020

  1. Can business intelligence enhance organizational performance through corporate entrepreneurship?

    Handbook of Research on Approaches to Alternative Entrepreneurship Opportunities (IGI Global), pp. 198-221

  2. Fostering Corporate Entrepreneurship with the use of social media tools

    Journal of Business Research, Vol. 112, pp. 396-412

  3. Social Media use and value creation in the digital landscape: a dynamic-capabilities perspective

    Journal of Service Management, Vol. 31, Núm. 3, pp. 313-343

2019

  1. Fomentando la innovación abierta a través del uso de herramientas social media

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 127, pp. 36-39

2018

  1. The missing link: Creating value with Social Media use in hotels

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 75, pp. 94-104

2017

  1. Herramientas Social Media: análisis de su uso y relevancia estratégica en el sector hotelero español

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 894, pp. 27-42