Publicaciones en las que colabora con MARÍA ELENA PARRA GONZÁLEZ (27)

2021

  1. Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire for spanish adolescents

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 142-153

  2. Gamification and flipped learning and their influence on aspects related to the teaching-learning process

    Heliyon, Vol. 7, Núm. 2

  3. Projection of e-learning in higher education: a study of its scientific production in web of science

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 20-32

  4. Robotics in education: A scientific mapping of the literature in web of science

    Electronics (Switzerland), Vol. 10, Núm. 3, pp. 1-18

  5. Spanish adaptation and validation of the teaching and learning experiences questionnaire

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 7

  6. What does literature teach about digital pathology? A bibliometric study in Web of Science

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 16, pp. 106-121

2020

  1. Active and emerging methodologies for ubiquitous education: Potentials of flipped learning and gamification

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  2. Análisis bibliométrico del método blended learning en la educación superior en web of science

    Innovación Docente e Investigación en Educación: avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 145-158

  3. Análisis de redes de colaboración sobre gamificación en el ámbito universitario

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  4. Análisis sobre la producción científica del aprendizaje invertido en ciencias sociales

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  5. Aprendizaje invertido en educación: análisis bibliométrico del corpus científico

    Innovación Docente e Investigación en Educación y Ciencias Sociales: Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 467-476

  6. Blended learning en educación superior: Un mapeo científico en Web of Science

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  7. Educational potentials of flipped learning in intercultural education as a transversal resource in adolescents

    Religions, Vol. 11, Núm. 1

  8. Effects on Personal Factors Through Flipped Learning and Gamification as Combined Methodologies in Secondary Education

    Frontiers in Psychology, Vol. 11