MARÍA EUGENIA
RODRÍGUEZ LÓPEZ
PROFESORA AYUDANTE DOCTORA
JUAN MIGUEL
ALCÁNTARA PILAR
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con JUAN MIGUEL ALCÁNTARA PILAR (16)
2024
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From likes to loyalty: Exploring the impact of influencer credibility on purchase intentions in TikTok
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 78
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Linguistics and marketing: The effect of foreign languages in advertising messages
Tourism & Management Studies, Vol. 20, Núm. 1, pp. 79-89
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The future of TV-shopping: predicting user purchase intention through an extended technology acceptance model
Technological Forecasting and Social Change, Vol. 198
2023
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Individual cultural values as determinants of the attitudinal process in the restaurant: a different perspective for understanding brand equity formation
Tourism & Management Studies, Vol. 19, Núm. 1, pp. 49-57
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Satisfaction or delight? A cross-cultural study of loyalty formation linked to two restaurant types
Journal of Hospitality and Tourism Insights
2022
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El "brand equity": una visión holística del término, uso y medición, con especial aproximación al sector de la restauración
Investigación y transferencia de las ciencias sociales frente a un mundo en crisis (Dykinson), pp. 1505-1535
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The relationship between brand experience and word-of-mouth in the TV-series sector: The moderating effect of culture and gender
Journal of Marketing Communications, Vol. 28, Núm. 5, pp. 506-527
2021
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El uso de “ClassCraft” como herramienta gamificación en el módulo de Operaciones Auxiliares de Gestión de Tesorería
Investigación e innovación educativa frente a los retos para el desarrollo sostenible (Dykinson), pp. 838-851
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Formation of customer-based Brand Equity via authenticity: the mediating role of utilitarian attitude and the moderating role of restaurant type
Omni-Channel communication: Delivering unified communications across all branded touch-points: Conference proceedings
2020
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A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis
International Journal of Hospitality Management, Vol. 87
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Formation of customer-based brand equity via authenticity: The mediating role of satisfaction and the moderating role of restaurant type
International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 32, Núm. 2, pp. 815-834
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La experiencia gastronómica en el restaurante: delimitación teórica y empírica en dos tipos de establecimiento
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 181-204
2019
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Sexo, violencia y estereotipos en el brand equity de una serie: El caso de Juego de Tronos
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 19, Núm. 1, pp. 15-40
2018
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Does language matter? A cross-national comparison of the moderating effect of language on website information-processing
Journal of Business Research, Vol. 88, pp. 66-78
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Enhancing consumer attitudes toward a website as a contributing factor in business success
Tourism & Management Studies, Vol. 14, Núm. 1, pp. 108-116
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La estrategia de estandarización de McDonald’s, ¿es valorada del mismo modo en todos los países?: el caso de los jóvenes en España, Turquía, Italia y Bulgaria
GCG: revista de globalización, competitividad y gobernabilidad, Vol. 12, Núm. 3, pp. 31-48