Publicaciones (69) Publicaciones de MIGUEL ÁNGEL RODRÍGUEZ MOLINA

2024

  1. The impact of destination-brand social media content on consumer online brand-related activities (COBRAs)

    Tourism Management Perspectives, Vol. 51

  2. The moderating effect of supply chain collaboration on servitization

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 39, Núm. 4, pp. 822-831

2023

  1. Establecimiento de sinergias entre destinos para afrontar la masificación turística. El caso de la ciudad de Granada

    Arquitectura excavada y paisaje cultural: conversaciones entre territorios (Dykinson), pp. 459-463

  2. Guest editorial: Challenges and opportunities for increasingly turbulent times in business markets

    Journal of Business and Industrial Marketing

  3. International management of customer orientation

    European Journal of International Management, Vol. 20, Núm. 1, pp. 143-166

  4. Planificación para el desarrollo económico sostenible de Andalucía como destino turístico

    El futuro del turismo en Andalucía (Dykinson), pp. 33-51

2020

  1. 2021: escenarios del turismo internacional en España a través de un panel de expertos

    III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020

  2. Online Marketing Effectiveness - the influence of information load and digital literacy, a cross-country comparison

    Electronic Markets, Vol. 30, Núm. 4, pp. 759-773

  3. The Effect of Message Consistency and Destination-Positioning Brand Strategy Type on Consumer-Based Destination Brand Equity

    Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 8, pp. 1447-1463

  4. The role of numeracy and information load in the tourist decision-making process

    Psychology and Marketing, Vol. 37, Núm. 1, pp. 27-40

2019

  1. Analysis of domestic cultural tourism spend by segment in the city of Granada: An observational data approach

    Tourism Management Perspectives, Vol. 29, pp. 18-30

  2. Análisis de la secuencia de visita a Granada de los turistas: Diferencias por origen y grado de experiencia con el destino

    Estudios de economía aplicada, Vol. 37, Núm. 1, pp. 105-121

  3. Destination brand equity-formation: Positioning by tourism type and message consistency

    Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 12, pp. 114-124

  4. Efecto de los tipos de influencia interpersonal en la adopción de opiniones en Internet

    Omnichannel Marketing: las nuevas reglas de la distribución y el consumo en un mundo omnicanal (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 143-165

  5. Explaining tourist behavioral loyalty toward mobile apps

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 10, Núm. 3, pp. 445-460