SALVADOR
MORAL CUADRA
PROF. AYUDANTE DOCTOR
Universidad de Córdoba
Córdoba, EspañaPublicacions en col·laboració amb investigadors/es de Universidad de Córdoba (39)
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
-
Exploring the three-dimensional effect of corporate social responsibility on brand equity, corporate reputation, and willingness to pay. A study of the fashion industry
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 79
2023
-
Análisis de un modelo de evaluación de las dimensiones de la satisfacción laboral, el compromiso organizacional y la intención de abandono en los empleados de los hoteles de Ecuador
II Foro de turismo ciudad de Melilla: Melilla, una historia compartida (Dykinson), pp. 19-24
-
Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística
Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18
-
Authenticity and motivations towards film destination
Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415
-
Does the education level of residents influence the support for sustainable tourism?
Current Issues in Tourism
-
Flamenco experience in Córdoba, Spain: estimating tourist profiles by multilayer perceptron's artificial neural networks
Journal of Cultural Heritage Management and Sustainable Development, Vol. 13, Núm. 4, pp. 609-624
-
Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783
-
Pet tourism: motivations and assessment in the destinations
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350
2022
-
Creando experiencias sostenibles en turismo gastronómico
Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 115-123
-
Discovering gastronomic tourists’ profiles through artificial neural networks: analysis, opinions and attitudes
Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 347-358
-
El apoyo de los residentes al desarrollo del agroturismo en el noroeste de la República Dominicana
Investigaciones Turísticas, Núm. 23, pp. 360-378
-
Perceived value, satisfaction and loyalty in a World Heritage Site Alhambra and Generalife (Granada, Spain)
International Journal of Tourism Cities, Vol. 8, Núm. 4, pp. 949-964
2021
-
Gastronomic experiences as a key element in the development of a tourist destination
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25
-
Peer-to-Peer Tourism: Tourists’ Profile Estimation through Artificial Neural Networks
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 4, pp. 1120-1135
-
Turismo gastronómico en la ciudad de Córdoba: Perfil sociodemográfico,motivaciones, satisfacción y lealtad
El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 117-138
2020
-
A fuzzy segmentation study of gastronomical experience
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 22
-
El carnet por competencias para trabajos fin de titulación: proyecto de innovación docente
Innovación Docente e Investigación en Ciencias Sociales, Económicas, y Jurídicas. Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 111-120
-
Gastronomic motivations and perceived value of foreign tourists in the city of Oruro (Bolivia): An analysis based on structural equations
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10
-
Relationship between consumermotivation and the gastronomic experience of olive oil tourism in Spain
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 10