Publicacions en què col·labora amb Aurora Garrido Moreno (20)

2020

  1. Can business intelligence enhance organizational performance through corporate entrepreneurship?

    Handbook of Research on Approaches to Alternative Entrepreneurship Opportunities (IGI Global), pp. 198-221

  2. Fostering Corporate Entrepreneurship with the use of social media tools

    Journal of Business Research, Vol. 112, pp. 396-412

  3. Social Media use and value creation in the digital landscape: a dynamic-capabilities perspective

    Journal of Service Management, Vol. 31, Núm. 3, pp. 313-343

2019

  1. Fomentando la innovación abierta a través del uso de herramientas social media

    AECA: Revista de la Asociación Española de Contabilidad y Administración de Empresas, Núm. 127, pp. 36-39

2018

  1. The missing link: Creating value with Social Media use in hotels

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 75, pp. 94-104

2017

  1. Herramientas Social Media: análisis de su uso y relevancia estratégica en el sector hotelero español

    Información Comercial Española, ICE: Revista de economía, Núm. 894, pp. 27-42

2015

  1. Analyzing the drivers of knowledge management processes in spanish hotels

    Enfoques empresariales de la gestión científica: transferencia de conocimiento a la empresa

  2. Exploring the role of knowledge management practices in fostering customer relationship management as a catalyst of marketing innovation

    Baltic Journal of Management, Vol. 10, Núm. 4, pp. 393-412