Departamento
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Artículos (38) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2017
-
A SEM-neural network approach for predicting antecedents of m-commerce acceptance
International Journal of Information Management, Vol. 37, Núm. 2, pp. 14-24
-
A validated HPLC method for the determination of vanillyl butyl ether in cosmetic preparations
Cosmetics, Vol. 4, Núm. 1
-
Aceitação da tecnologia NFC para pagamentos móveis: Uma perspectiva brasileira
Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 19, Núm. 63, pp. 82-103
-
Agenda Local 21: Política pública municipal para el fortalecimiento institucional del sector turístico en MéXico
Revista de estudios regionales, Núm. 109, pp. 15-38
-
Analysis of perceived risk among construction workers: a cross-cultural study and reflection on the Hofstede model
International Journal of Occupational Safety and Ergonomics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 307-317
-
Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of Higher Education involvement
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 535-565
-
Análisis de resultados y satisfacción de Campus Inclusivos como experiencia pre-universitaria
Revista de Educación Inclusiva, Vol. 10, Núm. 1, pp. 237-248
-
Coastal dunes in Veracruz, Mexico: Use and conservation for social cohesion from a local perception
Regions and Cohesion, Vol. 7, Núm. 1, pp. 40-68
-
Destination Image on the DMO's Platforms: Official Website and Social Media
Tourism & Management Studies, Vol. 13, Núm. 3, pp. 5-14
-
Determinants of intention to use the mobile banking apps: an extension of the classic TAM model
Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 21, Núm. 1, pp. 25-38
-
Diseño y validación de la escala evaluación de los aprendizajes (EEA)
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 2
-
Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (Imc)?
International Journal of Advertising, Vol. 36, Núm. 1, pp. 121-141
-
El envase neutro de los productos de tabaco: una nueva estrategia para el control del tabaquismo
Gaceta Sanitaria, Vol. 31, Núm. 1, pp. 62-65
-
El papel moderador del control de incertidumbre, la orientación a largo plazo y el individualismo en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web
Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 63, pp. 11-28
-
Evaluation of the hotels e-services quality under the user’s experience
Soft Computing, Vol. 21, Núm. 4, pp. 995-1011
-
Factors that determine the adoption of Facebook commerce: The moderating effect of age
Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 44, pp. 1-18
-
Influencia de la RSC en la transmisión de imagen en el patrocinio turístico deportivo
Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 12, Núm. 1, pp. 23-31
-
Intention to use new mobile payment systems: A comparative analysis of SMS and NFC payments
Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 30, Núm. 1, pp. 892-910
-
Language as a cultural vessel in online servicescapes: Its impact on consumers' perceived risk, attitudes, and behavioural intentions
Journal of Consumer Behaviour, Vol. 16, Núm. 6, pp. e61-e75
-
Las consecuencias de navegar en español vs. inglés a la hora de desarrollar la lealtad hacia un destino turístico en Internet
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 17, Núm. 1, pp. 57-81