Artículos (38) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. A SEM-neural network approach for predicting antecedents of m-commerce acceptance

    International Journal of Information Management, Vol. 37, Núm. 2, pp. 14-24

  2. A validated HPLC method for the determination of vanillyl butyl ether in cosmetic preparations

    Cosmetics, Vol. 4, Núm. 1

  3. Aceitação da tecnologia NFC para pagamentos móveis: Uma perspectiva brasileira

    Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 19, Núm. 63, pp. 82-103

  4. Agenda Local 21: Política pública municipal para el fortalecimiento institucional del sector turístico en MéXico

    Revista de estudios regionales, Núm. 109, pp. 15-38

  5. Analysis of perceived risk among construction workers: a cross-cultural study and reflection on the Hofstede model

    International Journal of Occupational Safety and Ergonomics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 307-317

  6. Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of Higher Education involvement

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 535-565

  7. Análisis de resultados y satisfacción de Campus Inclusivos como experiencia pre-universitaria

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 10, Núm. 1, pp. 237-248

  8. Coastal dunes in Veracruz, Mexico: Use and conservation for social cohesion from a local perception

    Regions and Cohesion, Vol. 7, Núm. 1, pp. 40-68

  9. Destination Image on the DMO's Platforms: Official Website and Social Media

    Tourism & Management Studies, Vol. 13, Núm. 3, pp. 5-14

  10. Determinants of intention to use the mobile banking apps: an extension of the classic TAM model

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 21, Núm. 1, pp. 25-38

  11. Diseño y validación de la escala evaluación de los aprendizajes (EEA)

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 2

  12. Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (Imc)?

    International Journal of Advertising, Vol. 36, Núm. 1, pp. 121-141

  13. El envase neutro de los productos de tabaco: una nueva estrategia para el control del tabaquismo

    Gaceta Sanitaria, Vol. 31, Núm. 1, pp. 62-65

  14. El papel moderador del control de incertidumbre, la orientación a largo plazo y el individualismo en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 63, pp. 11-28

  15. Evaluation of the hotels e-services quality under the user’s experience

    Soft Computing, Vol. 21, Núm. 4, pp. 995-1011

  16. Factors that determine the adoption of Facebook commerce: The moderating effect of age

    Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 44, pp. 1-18

  17. Influencia de la RSC en la transmisión de imagen en el patrocinio turístico deportivo

    Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte, Vol. 12, Núm. 1, pp. 23-31

  18. Intention to use new mobile payment systems: A comparative analysis of SMS and NFC payments

    Economic Research-Ekonomska Istrazivanja , Vol. 30, Núm. 1, pp. 892-910

  19. Language as a cultural vessel in online servicescapes: Its impact on consumers' perceived risk, attitudes, and behavioural intentions

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 16, Núm. 6, pp. e61-e75

  20. Las consecuencias de navegar en español vs. inglés a la hora de desarrollar la lealtad hacia un destino turístico en Internet

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 17, Núm. 1, pp. 57-81