Publicaciones (87) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. 2021: escenarios del turismo internacional en España a través de un panel de expertos

    III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020

  2. A cross-cultural analysis of perceived product quality, perceived risk and purchase intention in e-commerce platforms

    Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 139-160

  3. A mixed analysis of perceptions of electric and hybrid vehicles

    Energy Policy, Vol. 136

  4. A multi-analytical approach to modeling of customer satisfaction and intention to use in Massive Open Online Courses (MOOC)

    Interactive Learning Environments, Vol. 28, Núm. 8, pp. 1003-1021

  5. A review of comparative advertising research 1975–2018: Thematic and citation analyses

    Journal of Business Research, Vol. 121, pp. 73-84

  6. A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis

    International Journal of Hospitality Management, Vol. 87

  7. An analysis of the media coverage of the socio-economic impacts generated by online tourist rental platforms

    International Journal of Enterprise Information Systems, Vol. 16, Núm. 3, pp. 49-63

  8. Analyzing the effect of social support and community factors on customer engagement and its impact on loyalty behaviors toward social commerce websites

    Computers in Human Behavior, Vol. 108

  9. Antecedents of the intention to use NFC mobile applications in tourism

    Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 11, Núm. 2, pp. 369-383

  10. Análisis del efecto de las características del diseño web en la intención de compra online

    Las administraciones y las empresas comunican: protocolos, eventos, mercadotecnia y públicos internos (Tirant Humanidades), pp. 51-60

  11. Are distance higher education institutions sustainable enough? – A comparison between two distance learning universities

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 22, Núm. 4, pp. 709-730

  12. Assessment of mobile technology use in the emerging market: Analyzing intention to use m-payment services in India

    Telecommunications Policy, Vol. 44, Núm. 9

  13. Branding for social marketing: Keys for success

    Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (Taylor and Francis), pp. 38-54

  14. Case Study of Marketing

    3Economy+ Project Handbook: Study of regional economic, marketing and tourism development in three peripherical european territories: Alto Alentejo, Malta and Melilla (Comares), pp. 155-202

  15. Coffee farmers' perception of bat guano as fertilizer in agroecosystems of Mexico

    Regions and Cohesion, Vol. 10, Núm. 1, pp. 22-35

  16. Comunicación audiovisual y neurociencia: utilización de técnicas de neuroimagen en el estudio de los efectos de entornos de comunicación

    Gestión y formación audiovisual para crear contenidos en las redes sociales (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 347-360

  17. Conversion of residential heating systems from fossil fuels to biofuels: A cross-cultural analysis

    Energies, Vol. 13, Núm. 19

  18. Cómo medir la inclusión en el sistema educativo. Un enfoque exploratorio

    Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa

  19. Desarrollo de marcas personales en el ámbito de la educación superior

    Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 261-273

  20. Determinants of Mobile Banking Users’ Loyalty

    Journal of Promotion Management, Vol. 26, Núm. 5, pp. 615-633