Departamento
ORGANIZACIÓN DE EMPRESAS I
Artículos (23) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
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A mobile business information system for the control of local and remote workforce through reactive and behavior-based monitoring
Expert Systems with Applications, Vol. 42, Núm. 7, pp. 3462-3469
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Alerta emprendedora y conocimiento previo para la identificación de oportunidades emprendedoras: el papel moderador de las redes sociales
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 21, Núm. 1, pp. 47-54
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Benchmarking en la gestión de procesos universitarios: experiencia en universidades cubanas
Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 69, Núm. 3, pp. 43-62
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Conocimiento e innovación: Estudio de su relación en la investigación universitaria española
DYNA management, Vol. 3, Núm. 1
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Consumers’ psychological outcomes linked to the use of an online store’s recommendation system
Internet Research, Vol. 25, Núm. 4, pp. 562-588
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Cómo adoptar la innovación abierta. La gestión de la calidad como facilitador.
Revista DYNA, Vol. 90, Núm. 4, pp. 354-355
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Dynamic capabilities, human resources and operating routines A new product development approach
Industrial Management and Data Systems, Vol. 115, Núm. 8, pp. 1388-1411
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Entrepreneurial cognitions in academia: Exploring gender differences
Journal of Managerial Psychology, Vol. 30, Núm. 6, pp. 630-644
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Entrepreneurial orientation and knowledge acquisition: effects on performance in the specific context of women-owned firms
International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 11, Núm. 3, pp. 695-717
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Exploring the relationship between information technology competence and quality management
Business Research Quarterly, Vol. 18, Núm. 1, pp. 4-17
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How do small firms learn to develop a social media competence?
International Journal of Information Management, Vol. 35, Núm. 4, pp. 443-458
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IT impact on talent management and operational environmental sustainability
Information Technology and Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 207-220
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Innovación abierta y calidad: ¿complementariedad?
DYNA management, Vol. 3, Núm. 1
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Linking Employee Stakeholders to Environmental Performance: The Role of Proactive Environmental Strategies and Shared Vision
Journal of Business Ethics, Vol. 128, Núm. 1, pp. 167-181
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Mixed assortments vs. store brand-only assortments: the impact of assortment composition and consumer characteristics on store loyalty
Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 1, pp. 24-45
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Pre-Benchmarking del servicio de restaurantes en el sector turístico de Santiago de Cuba
Gestión Joven, Núm. 13
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Professional and personal social networks: A bridge to entrepreneurship for academics?
European Management Journal, Vol. 33, Núm. 1, pp. 37-47
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Psychological factors explaining consumer adoption of an e-vendor's recommender
Industrial Management and Data Systems, Vol. 115, Núm. 2, pp. 284-310
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Recuperando la cadena de valor mediante la customerización y la vinculación de servicios
DYNA management, Vol. 3, Núm. 1
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Servitization and competitive advantage : The importance of organizational structure and value chain position
Research Technology Management, Vol. 58, Núm. 5, pp. 53-60