Artículos (23) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. A mobile business information system for the control of local and remote workforce through reactive and behavior-based monitoring

    Expert Systems with Applications, Vol. 42, Núm. 7, pp. 3462-3469

  2. Alerta emprendedora y conocimiento previo para la identificación de oportunidades emprendedoras: el papel moderador de las redes sociales

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 21, Núm. 1, pp. 47-54

  3. Benchmarking en la gestión de procesos universitarios: experiencia en universidades cubanas

    Revista Iberoamericana de Educación, Vol. 69, Núm. 3, pp. 43-62

  4. Conocimiento e innovación: Estudio de su relación en la investigación universitaria española

    DYNA management, Vol. 3, Núm. 1

  5. Consumers’ psychological outcomes linked to the use of an online store’s recommendation system

    Internet Research, Vol. 25, Núm. 4, pp. 562-588

  6. Cómo adoptar la innovación abierta. La gestión de la calidad como facilitador.

    Revista DYNA, Vol. 90, Núm. 4, pp. 354-355

  7. Dynamic capabilities, human resources and operating routines A new product development approach

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 115, Núm. 8, pp. 1388-1411

  8. Entrepreneurial cognitions in academia: Exploring gender differences

    Journal of Managerial Psychology, Vol. 30, Núm. 6, pp. 630-644

  9. Entrepreneurial orientation and knowledge acquisition: effects on performance in the specific context of women-owned firms

    International Entrepreneurship and Management Journal, Vol. 11, Núm. 3, pp. 695-717

  10. Exploring the relationship between information technology competence and quality management

    Business Research Quarterly, Vol. 18, Núm. 1, pp. 4-17

  11. How do small firms learn to develop a social media competence?

    International Journal of Information Management, Vol. 35, Núm. 4, pp. 443-458

  12. IT impact on talent management and operational environmental sustainability

    Information Technology and Management, Vol. 16, Núm. 3, pp. 207-220

  13. Innovación abierta y calidad: ¿complementariedad?

    DYNA management, Vol. 3, Núm. 1

  14. Linking Employee Stakeholders to Environmental Performance: The Role of Proactive Environmental Strategies and Shared Vision

    Journal of Business Ethics, Vol. 128, Núm. 1, pp. 167-181

  15. Mixed assortments vs. store brand-only assortments: the impact of assortment composition and consumer characteristics on store loyalty

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 1, pp. 24-45

  16. Pre-Benchmarking del servicio de restaurantes en el sector turístico de Santiago de Cuba

    Gestión Joven, Núm. 13

  17. Professional and personal social networks: A bridge to entrepreneurship for academics?

    European Management Journal, Vol. 33, Núm. 1, pp. 37-47

  18. Psychological factors explaining consumer adoption of an e-vendor's recommender

    Industrial Management and Data Systems, Vol. 115, Núm. 2, pp. 284-310

  19. Recuperando la cadena de valor mediante la customerización y la vinculación de servicios

    DYNA management, Vol. 3, Núm. 1

  20. Servitization and competitive advantage : The importance of organizational structure and value chain position

    Research Technology Management, Vol. 58, Núm. 5, pp. 53-60