Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (37)

2023

  1. Global consortium for the classification of fungi and fungus-like taxa

    Mycosphere, Vol. 14, Núm. 1, pp. 1960-2012

2022

  1. A biographical experience concerning the role of ICT in Mathematics education

    IJNE: International Journal of New Education, Núm. 9, pp. 23-41

  2. The Effect of a School-Based Intervention on Children's Cycling Knowledge, Mode of Commuting and Perceived Barriers: A Randomized Controlled Trial

    International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 15

2021

  1. A school-based randomized controlled trial to promote cycling to school in adolescents: The paco study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 4, pp. 1-21

  2. Children and parental barriers to active commuting to school: A comparison study

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 5, pp. 1-11

  3. Developing creativity through ICT and Music Teachers' Training: A biographical experience

    Texto Livre, Vol. 14, Núm. 1

2020

  1. Modelo estructural de factores extrínsecos influyentes en el flipped learning

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 23, Núm. 1, pp. 75-101

  2. Systematic review of research on fair play and sporting competition

    Sport, Education and Society, pp. 1-15

2018

  1. Acoso escolar y Educación Física: una revisión sistemática

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 34, pp. 412-419

  2. Aplicando lo aprendido en un contexto real: Desarrollo de una experiencia en una asignatura de Ciencias del Deporte

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES

  3. Conectando teoría y práctica profesional en el Grado en Ciencias de la Actividad Física y el Deporte

    Revista Española de Educación Física y Deportes: REEFD, Núm. 420, pp. 39-57

  4. Does school physical education really contribute to accelerometer-measured daily physical activity and non sedentary behaviour in high school students?

    Journal of Sports Sciences, Vol. 36, Núm. 17, pp. 1913-1922

  5. Innovar en Educación Física: recuperando los principios de procedimiento

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 11, Núm. 23, pp. 109-119

  6. Percepción del alumnado sobre el uso del EDUBLOG en una asignatura del grado en Ciencias de la Actividad Física y del Deporte

    Evaluación de la Calidad de la Investigación y de la Educación Superior: Libro de resúmenes XV FECIES