DIDÁCTICA Y ORGANIZACIÓN ESCOLAR
Departamento
CLEMENTE
RODRÍGUEZ SABIOTE
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publicaciones en las que colabora con CLEMENTE RODRÍGUEZ SABIOTE (12)
2021
-
Psychometric Properties of the Spanish Version of the Cognitive Emotional Regulation Difficulties Questionnaire (CERQ) in Higher Education Students in Times of Covid-19
Frontiers in Psychology, Vol. 12
-
The Professional Profile of Teachers Working with Roma Students based on their Perceptions of Cultural Diversity. A Study in Compulsory Education
Australian Journal of Teacher Education, Vol. 46, Núm. 12, pp. 1-20
-
Using chi-squared automatic interaction detection modelling to identify student opinion profiles regarding same-sex couples as a family structure
Heliyon, Vol. 7, Núm. 3
2020
-
Active learning in an environment of innovative training and sustainability. Mapping of the conceptual structure of research fronts through a bibliometric analysis
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-18
-
Development of nomophobia profiles in education students through the use of multiple correspondence analysis
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 21, pp. 1-16
-
Las tecnologías emergentes y su impacto en los constructos sociales
Investigación e innovación educativa: tendencias y retos (Dykinson), pp. 95-108
-
Validación de una escala sobre medición de la nomofobia
Investigación e innovación educativa: tendencias y retos (Dykinson), pp. 109-122
2019
-
Análisis y establecimiento de una jerarquía de valores del alumnado de ciclos formativos de grado medio-superior de formación profesional mediante un proceso de triangulación analítica
Revista complutense de educación, Vol. 30, Núm. 1, pp. 109-129
2018
-
Opinión de los estudiantes de educación física sobre la competencia docente
Journal of sport and health research, Vol. 10, Núm. 1, pp. 125-134
-
Perfiles de opinión de los estudiantes universitarios acerca de la homoparentalidad en el contexto actual de metamorfosis familiar
OBETS: Revista de Ciencias Sociales, Vol. 13, Núm. 2, pp. 569-591
2015
-
Cognitive presence through social and teaching presence in communities of inquiry: A correlational-predictive study
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 31, Núm. 3, pp. 349-362
2009
-
La integración de la prevención de riesgos laborales en los diferentes niveles del sistema educativo
Revista de educación de la Universidad de Granada, Vol. 22, Núm. 2, pp. 169-192