Publikationen, an denen er mitarbeitet José María Fernández Batanero (21)

2023

  1. Analysing the Impact of Artificial Intelligence and Computational Sciences on Student Performance: Systematic Review and Meta-analysis

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 1, pp. 171-197

2022

  1. Assistive technology for the inclusion of students with disabilities: a systematic review

    Educational Technology Research and Development, Vol. 70, Núm. 5, pp. 1911-1930

  2. Challenges and trends in the use of technology by hearing impaired students in higher education

    Technology and Disability, Vol. 34, Núm. 2, pp. 101-111

  3. Digital competences for teacher professional development. Systematic review

    European Journal of Teacher Education, Vol. 45, Núm. 4, pp. 513-531

  4. Networking for online teacher collaboration

    Interactive Learning Environments, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1736-1750

  5. Promoting professionalism through preservice teachers’ collaboration

    European Journal of Teacher Education, Vol. 45, Núm. 5, pp. 634-652

2021

  1. Immigrant Pupils and Intercultural Teaching Competencies

    Education and Urban Society, Vol. 53, Núm. 2, pp. 163-184

  2. Mapping teacher collaboration for school success

    School Effectiveness and School Improvement, Vol. 32, Núm. 4, pp. 631-649

2017

  1. Capítulo 110. Profesorado universitario y estudiantes con discapacidad

    Respuestas e intervenciones educativas en una sociedad diversa (Comares), pp. 998-1008

  2. Los conceptos de diversidad funcional y discapacidad. Una mirada a través de directivos y responsables tecnológicos

    Investigaciones Educativas Hispano-Mexicanas (Afoe), pp. 222-237

  3. TIC y discapacidad. Conocimiento del profesorado de educación primaria en Andalucía

    Aula abierta, Vol. 46, Núm. 2, pp. 65-72

2012

  1. La evaluación en el EEES como elemento didáctico y proceso cualitativo de formación (PID 09-38)

    Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 761-766

2000

  1. Los usos de los medios audiovisuales, informáticos y las nuevas tecnologías en los centro andaluces (I): los cuestionarios

    Nuevas tecnologías en la formación flexible y a distancia (Sevilla : Kronos, 2000), pp. 467-502

  2. Los usos de los medios audiovisuales, informáticos y las nuevas tecnologías en los centros andaluces (II): las entrevistas

    Nuevas tecnologías en la formación flexible y a distancia (Sevilla : Kronos, 2000), pp. 503-534