Publicaciones (195) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2021

  1. Valoración y evaluación por parte de pedagogos en formación respecto de las competencias específicas del Grado de Pedagogía de la Universidad de Granada

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 197-213

  2. A comprehensive survey on data utility and privacy: Taking indian healthcare system as a potential case study

    Inventions, Vol. 6, Núm. 3

  3. A systematic review of principals’ leadership identity from 1993 to 2019

    Educational Management Administration and Leadership, Vol. 49, Núm. 1, pp. 31-53

  4. Actitudes hacia la finitud en personas mayores: una pedagogía del envejecimiento para el aula permanente de formación abierta

    Foro de Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 249-262

  5. Active methodologies in physical education: Perception and opinion of students on the pedagogical model used by their teachers

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 4, pp. 1-18

  6. Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire for spanish adolescents

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 142-153

  7. Alberto’s life story: transforming a disadvantaged school by appreciating the child’s voice

    Journal of Educational Administration and History, Vol. 53, Núm. 3-4, pp. 249-270

  8. An analytical perspective of the reliability of multi-evaluation in higher education

    Mathematics, Vol. 9, Núm. 11

  9. Analysing educational interventions with gifted students. Systematic review

    Children, Vol. 8, Núm. 5

  10. Analysis and assessment of new permanent teacher training activities under the erasmus+ program from the perspective of the participants of spain in times of covid-19

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 20

  11. Analysis of Good Teaching Practices with Mobile Devices at the University: Design and Validation of the APMU Scale

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 16, Núm. 1, pp. 2-10

  12. Analysis of sexual inhibition and satisfaction from a gender perspective among university students

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15

  13. Analysis of the pre-service teachers’ academic stress based on their self-concept and personality

    Education Sciences, Vol. 11, Núm. 11

  14. Analysis of the use and integration of the flipped learning model, project-based learning, and gamification methodologies by secondary school mathematics teachers

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5, pp. 1-18

  15. Análisis a través de modelaje estructural de la relación entre prácticas docentes, pluriculturalidad e inclusión educativa

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 1, pp. 87-99

  16. Análisis de contenido y teorías subyacentes en los textos españoles de referencia sobre Didáctica

    Revista española de pedagogía, Vol. 79, Núm. 280

  17. Análisis de la responsabilidad social en estudiantes universitarios de educación

    Formación Universitaria, Vol. 14, Núm. 2, pp. 95-104

  18. Análisis de los canales de YouTube como influencers del aprendizaje en Educación Primaria

    Espacios, Vol. 42, Núm. 03, pp. 130-145

  19. Análisis del abandono universitario en España: un estudio bibliométrico

    Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 2, pp. 241-261

  20. Análisis documental de la literatura científica sobre derecho migratorio en Web Of Science

    Revista de derecho migratorio y extranjería, Núm. 56, pp. 47-66