Fachbereich
DIDÁCTICA Y ORGANIZACIÓN ESCOLAR
Publikationen (195) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2021
-
Valoración y evaluación por parte de pedagogos en formación respecto de las competencias específicas del Grado de Pedagogía de la Universidad de Granada
Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 2, pp. 197-213
-
A comprehensive survey on data utility and privacy: Taking indian healthcare system as a potential case study
Inventions, Vol. 6, Núm. 3
-
A systematic review of principals’ leadership identity from 1993 to 2019
Educational Management Administration and Leadership, Vol. 49, Núm. 1, pp. 31-53
-
Actitudes hacia la finitud en personas mayores: una pedagogía del envejecimiento para el aula permanente de formación abierta
Foro de Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 249-262
-
Active methodologies in physical education: Perception and opinion of students on the pedagogical model used by their teachers
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 4, pp. 1-18
-
Adaptation and validation of the motivated strategies for learning questionnaire for spanish adolescents
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 142-153
-
Alberto’s life story: transforming a disadvantaged school by appreciating the child’s voice
Journal of Educational Administration and History, Vol. 53, Núm. 3-4, pp. 249-270
-
An analytical perspective of the reliability of multi-evaluation in higher education
Mathematics, Vol. 9, Núm. 11
-
Analysing educational interventions with gifted students. Systematic review
Children, Vol. 8, Núm. 5
-
Analysis and assessment of new permanent teacher training activities under the erasmus+ program from the perspective of the participants of spain in times of covid-19
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 20
-
Analysis of Good Teaching Practices with Mobile Devices at the University: Design and Validation of the APMU Scale
Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 16, Núm. 1, pp. 2-10
-
Analysis of sexual inhibition and satisfaction from a gender perspective among university students
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 15
-
Analysis of the pre-service teachers’ academic stress based on their self-concept and personality
Education Sciences, Vol. 11, Núm. 11
-
Analysis of the use and integration of the flipped learning model, project-based learning, and gamification methodologies by secondary school mathematics teachers
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 5, pp. 1-18
-
Análisis a través de modelaje estructural de la relación entre prácticas docentes, pluriculturalidad e inclusión educativa
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 1, pp. 87-99
-
Análisis de contenido y teorías subyacentes en los textos españoles de referencia sobre Didáctica
Revista española de pedagogía, Vol. 79, Núm. 280
-
Análisis de la responsabilidad social en estudiantes universitarios de educación
Formación Universitaria, Vol. 14, Núm. 2, pp. 95-104
-
Análisis de los canales de YouTube como influencers del aprendizaje en Educación Primaria
Espacios, Vol. 42, Núm. 03, pp. 130-145
-
Análisis del abandono universitario en España: un estudio bibliométrico
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 2, pp. 241-261
-
Análisis documental de la literatura científica sobre derecho migratorio en Web Of Science
Revista de derecho migratorio y extranjería, Núm. 56, pp. 47-66