FRANCISCO JAVIER
HINOJO LUCENA
CATEDRÁTICO DE UNIVERSIDAD
Publicacions en què col·labora amb FRANCISCO JAVIER HINOJO LUCENA (17)
2023
-
Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science
Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1860-1874
-
Investigar en educación hoy: la transversalidad como horizonte
Dykinson
2022
-
El entorno personal de aprendizaje (PLE) y la curación de contenidos: exigencias del docente del siglo XXI
Desafíos de investigación educativa durante la pandemia COVID 19 (Dykinson), pp. 8-16
-
Impact of the Pandemic on STEAM Disciplines in the Sixth Grade of Primary Education
EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 12, Núm. 8, pp. 989-1005
-
STEAM in Primary Education. Impact on Linguistic and Mathematical Competences in a Disadvantaged Context
Frontiers in Education, Vol. 7
2021
-
Innovación e investigación educativa para la formación docente
Dykinson
-
Nomophobia and the influence of time to REST among nursing students. A descriptive, correlational and predictive research
Nurse Education in Practice, Vol. 52
2020
-
Academic effects of the use of flipped learning in physical education
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 1
-
Bibliometric Analysis of Scientific Productivity around Edge Computing and the Internet of Things
IoT, Vol. 1, Núm. 2, pp. 436-450
-
Education and diet in the scientific literature: A study of the productive, structural, and dynamic development in web of science
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 12
-
El aprendizaje electrónico: concepto, características e implicaciones educativas
Sociedad 5.0 ante la pandemia: investigacion e innovacion educativa (Octaedro), pp. 15-26
-
Flipped learning y competencia digital: Una conexión docente necesaria para su desarrollo en la educación actual
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 2, pp. 127-141
-
Scientific performance and mapping of the term STEM in education on the web of science
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 6
-
Uso de Whatsapp y Google Drive en el desarrollo de prácticas externas de futuros profesores
Investigación e innovación educativa: tendencias y retos (Dykinson), pp. 11-24
2019
-
Academic Effects of the Use of Flipped Learning in Physical Education
International journal of environmental research and public health, Vol. 17, Núm. 1
2016
-
Innovación tecnológica en las instituciones educativas
Globalización y organizaciones educativas: libro de simposios
2014
-
Formación docente on line mediante comunidades de aprendizaje y tutorización elearning en el EEES (12-90)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada (Editorial Universidad de Granada), pp. 690-698