Publicaciones (170) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. A Variation of the Algorithm to Achieve the Maximum Entropy for Belief Functions

    Entropy, Vol. 25, Núm. 6

  2. A distributed and energy-efficient KNN for EEG classification with dynamic money-saving policy in heterogeneous clusters

    Computing, Vol. 105, Núm. 11, pp. 2487-2510

  3. Adquisición del léxico y lenguas en contacto: Aplicación a un contexto fronterizo

    Estudios sobre y desde la frontera (Dykinson), pp. 429-446

  4. Agile Methodologies Applied to the Development of Internet of Things (IoT)-Based Systems: A Review

    Sensors, Vol. 23, Núm. 2

  5. An Analytical Dashboard of Collaborative Activities for the Knowledge Building

    Technology, Knowledge and Learning

  6. An exploration of the motor unit behaviour during the concentric and eccentric phases of a squat task performed at different speeds

    Sports Biomechanics

  7. Analysis of the variables that promote professional insertion based on critical thinking

    Frontiers in Education, Vol. 8

  8. Análisis de la evolución de literatura sobre escape rooms y aprendizaje invertido en 2012-2021

    Propuestas didácticas para la nueva sociedad del conocimiento (Dykinson), pp. 549-560

  9. Aplicación de la robótica educativa en Educación Primaria

    Propuestas de innovación y transferencia al sector educativo (Dykinson), pp. 69-78

  10. Aprendizaje de las sucesiones a través del uso de una notación de consenso

    Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 114, pp. 83-98

  11. Assessing Self-Concept in Children (Aged 5–7) with Functional Dyslalia

    Children, Vol. 10, Núm. 7

  12. Attitudes Towards the Development of Good Practices with Augmented Reality in Secondary Education Teachers in Spain

    Technology, Knowledge and Learning, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1443-1459

  13. Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science

    Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1860-1874

  14. Automatic paraphrasing tools: an unexpected consequence of addressing student plagiarism and the impact of COVID in distance education settings

    Health Promotion Perspectives, Vol. 18

  15. Automatic paraphrasing tools: an unexpected consequence of addressing student plagiarism and the impact of COVID in distance education settings

    Práxis Educativa, Núm. 18

  16. Best pratices in language teaching in a multilingual context in early childhood. A case study

    Estudios sobre y desde la frontera (Dykinson), pp. 217-234

  17. Breve revisión teórica sobre las técnicas de estudio y su utilidad

    Tendencias educativas en el siglo XXI: perspectivas de todos los miembros de la comunidad educativa (Dykinson), pp. 193-198

  18. Building heritage brand equity through social media sales promotion: The role of Power Distance

    International Journal of Tourism Research, Vol. 25, Núm. 3, pp. 305-317

  19. CLIL-ing Pre-primary Education. Towards a Holistic Approach to Implement CLIL in Early Childhood Education

    Springer International Handbooks of Education (Springer Nature), pp. 1-13

  20. Ceuta en la Odisea: Un recurso pedagógico en el aula de educación primaria

    Fiesta, arte y literatura en tierras de frontera