Facultade
FACULTAD DE EDUCACIÓN, ECONOMÍA Y TECNOLOGÍA DE CEUTA
Publicacións (173) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2023
-
A Variation of the Algorithm to Achieve the Maximum Entropy for Belief Functions
Entropy, Vol. 25, Núm. 6
-
A distributed and energy-efficient KNN for EEG classification with dynamic money-saving policy in heterogeneous clusters
Computing, Vol. 105, Núm. 11, pp. 2487-2510
-
Adquisición del léxico y lenguas en contacto: Aplicación a un contexto fronterizo
Estudios sobre y desde la frontera (Dykinson), pp. 429-446
-
Agile Methodologies Applied to the Development of Internet of Things (IoT)-Based Systems: A Review
Sensors, Vol. 23, Núm. 2
-
An Analytical Dashboard of Collaborative Activities for the Knowledge Building
Technology, Knowledge and Learning
-
An exploration of the motor unit behaviour during the concentric and eccentric phases of a squat task performed at different speeds
Sports Biomechanics
-
Analysis of the variables that promote professional insertion based on critical thinking
Frontiers in Education, Vol. 8
-
Antecedentes, desarrollo y expansión de la inversión del aprendizaje
Invirtiendo la enseñanza. "Flipped learning", de la teoría a la práctica (Editorial Graó), pp. 23-36
-
Análisis de la evolución de literatura sobre escape rooms y aprendizaje invertido en 2012-2021
Propuestas didácticas para la nueva sociedad del conocimiento (Dykinson), pp. 549-560
-
Aplicación de la robótica educativa en Educación Primaria
Propuestas de innovación y transferencia al sector educativo (Dykinson), pp. 69-78
-
Aprendizaje de las sucesiones a través del uso de una notación de consenso
Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 114, pp. 83-98
-
Assessing Self-Concept in Children (Aged 5–7) with Functional Dyslalia
Children, Vol. 10, Núm. 7
-
Attitudes Towards the Development of Good Practices with Augmented Reality in Secondary Education Teachers in Spain
Technology, Knowledge and Learning, Vol. 28, Núm. 4, pp. 1443-1459
-
Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science
Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1860-1874
-
Automatic paraphrasing tools: an unexpected consequence of addressing student plagiarism and the impact of COVID in distance education settings
Health Promotion Perspectives, Vol. 18
-
Automatic paraphrasing tools: an unexpected consequence of addressing student plagiarism and the impact of COVID in distance education settings
Práxis Educativa, Núm. 18
-
Best pratices in language teaching in a multilingual context in early childhood. A case study
Estudios sobre y desde la frontera (Dykinson), pp. 217-234
-
Breve revisión teórica sobre las técnicas de estudio y su utilidad
Tendencias educativas en el siglo XXI: perspectivas de todos los miembros de la comunidad educativa (Dykinson), pp. 193-198
-
Building heritage brand equity through social media sales promotion: The role of Power Distance
International Journal of Tourism Research, Vol. 25, Núm. 3, pp. 305-317
-
CLIL-ing Pre-primary Education. Towards a Holistic Approach to Implement CLIL in Early Childhood Education
Springer International Handbooks of Education (Springer Nature), pp. 1-13