Publicacións (135) Publicacións de INMACULADA GARCÍA MARTÍNEZ

2023

  1. An Educational Framework in Digital Rights and Responsibilities for Young Entrepreneurs

    SAGE Open, Vol. 13, Núm. 4

  2. Analysing the Impact of Artificial Intelligence and Computational Sciences on Student Performance: Systematic Review and Meta-analysis

    NAER: Journal of New Approaches in Educational Research, Vol. 12, Núm. 1, pp. 171-197

  3. Analysing university students’ life satisfaction through their socioemotional factors

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 41, Núm. 1, pp. 107-124

  4. Augmented and virtual reality as a teaching resource to attend to the diversity of students with special educational needs: a systematic review

    European Journal of Special Needs Education

  5. Derechos y responsabilidades en entornos digitales: Revisión en WOS

    Innovación y retos de la educación superior: Propuestas pospandémicas (Octaedro), pp. 193-201

  6. Examining the impact of covid on the psychosocial profile and academic performance of university students. A pre-post study

    TECHNO Review. International Technology, Science and Society Review / Revista Internacional de Tecnología, Ciencia y Sociedad, Vol. 13, Núm. 3

  7. Experiencia formativa en educación superior para la mejora de las actitudes hacia la inclusión

    La escuela promotora de derechos, buen trato y participación.: Revisiones, estudios y experiencias (Octaedro), pp. 276-282

  8. Impact of optimism versus pessimism on life satisfaction in university students

    Educar, Vol. 59, Núm. 2, pp. 473-488

  9. Inspection digital literacy for school improvement

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 13, Núm. 4, pp. 701-714

  10. Intervención basada en robótica con futuros docentes de educación especial: análisis de sus percepciones

    Propuestas didácticas para la nueva sociedad del conocimiento (Dykinson), pp. 693-700

  11. Las píldoras formativas como parte de la competencia digital en el aula: una perspectiva pedagógica basada en el desarrollo de las tic

    Educación, tecnología, innovación y transferencia del conocimiento (Dykinson), pp. 725-735

  12. Mapeo sobre el uso de la Neurotecnología en educación desde una perspectiva ética

    Pixel-Bit: Revista de medios y educación, Núm. 68, pp. 273-304

  13. Pathways between self-concept and academic stress: the role of emotional intelligence and personality among university students

    Journal of Further and Higher Education, Vol. 47, Núm. 2, pp. 182-196

  14. Resilience as a mediating variable between emotional intelligence and optimism-pessimism among university students in Spanish universities

    Journal of Further and Higher Education, Vol. 47, Núm. 3, pp. 407-420