MARÍA JOSÉ
BURGOS NAVARRO
PROFESORA TITULAR DE UNIVERSIDAD
Universidad de Zaragoza
Zaragoza, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Zaragoza (7)
2024
-
Curricular Didactic Analysis: an experience with future teachers
Educacao and Realidade, Vol. 49
2022
-
Didactic Suitability of Official Peruvian Secondary Education Curriculum Materials in Probability
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 36, Núm. 73, pp. 888-922
-
Ontosemiotic analysis of Peruvian curriculum documents about probability
Educacion Matematica, Vol. 34, Núm. 3, pp. 97-131
2021
-
Análisis de vídeos educativos de matemáticas en línea por estudiantes de máster de secundaria
Investigación en Educación Matemática XXIV
2020
-
Didactical analysis of a lesson on proportionality of a primary school textbook using tools of the onto-semiotic approach
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 34, Núm. 66, pp. 40-68
-
La cuestión de la idoneidad de los vídeos educativos de matemáticas: una experiencia de análisis con futuros maestros de educación primaria
Revista española de pedagogía, Vol. 78, Núm. 275, pp. 27-49
2019
-
ONTO-SEMIOTIC ANALYSIS OF A LESSON ON PERCENTAGES
13TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2019)