Publicaciones en las que colabora con Tomás López-Guzmán Guzmán (25)

2023

  1. Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística

    Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18

  2. Authenticity and motivations towards film destination

    Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415

  3. Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination

    British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783

  4. Pet tourism: motivations and assessment in the destinations

    Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350

  5. ¿Qué es lo que busca el turista actual? Nuevas tendencias y actualidad: turismo cinematográfico

    Turismo y patrimonio: enfoques para la gestión (Aranzadi), pp. 539-548

2022

  1. Creando experiencias sostenibles en turismo gastronómico

    Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 115-123

  2. Discovering gastronomic tourists’ profiles through artificial neural networks: analysis, opinions and attitudes

    Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 347-358

  3. La fiesta de los patios de Córdoba.: Un patrimonio cultural inmaterial en postpandemia

    El turismo en Córdoba: visiones, retos y perspectivas en el escenario post-covid (Thomson Reuters-Civitas), pp. 233-250

2021

  1. Gastronomic experiences as a key element in the development of a tourist destination

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25

  2. Peer-to-Peer Tourism: Tourists’ Profile Estimation through Artificial Neural Networks

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 4, pp. 1120-1135

  3. Turismo gastronómico en la ciudad de Córdoba: Perfil sociodemográfico,motivaciones, satisfacción y lealtad

    El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 117-138

2020

  1. A fuzzy segmentation study of gastronomical experience

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 22

  2. Gastronomic motivations and perceived value of foreign tourists in the city of Oruro (Bolivia): An analysis based on structural equations

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10

  3. Percepción patrimonial y cultural de los turistas extranjeros en Córdoba (España)

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 93, pp. 768-795