Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Córdoba (39)

2022

  1. Creando experiencias sostenibles en turismo gastronómico

    Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 115-123

  2. Discovering gastronomic tourists’ profiles through artificial neural networks: analysis, opinions and attitudes

    Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 347-358

  3. El apoyo de los residentes al desarrollo del agroturismo en el noroeste de la República Dominicana

    Investigaciones Turísticas, Núm. 23, pp. 360-378

  4. Perceived value, satisfaction and loyalty in a World Heritage Site Alhambra and Generalife (Granada, Spain)

    International Journal of Tourism Cities, Vol. 8, Núm. 4, pp. 949-964

2021

  1. Gastronomic experiences as a key element in the development of a tourist destination

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25

  2. Peer-to-Peer Tourism: Tourists’ Profile Estimation through Artificial Neural Networks

    Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 4, pp. 1120-1135

  3. Turismo gastronómico en la ciudad de Córdoba: Perfil sociodemográfico,motivaciones, satisfacción y lealtad

    El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 117-138

2020

  1. A fuzzy segmentation study of gastronomical experience

    International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 22

  2. El carnet por competencias para trabajos fin de titulación: proyecto de innovación docente

    Innovación Docente e Investigación en Ciencias Sociales, Económicas, y Jurídicas. Avanzando en el proceso de enseñanza-aprendizaje (Dykinson), pp. 111-120

  3. Gastronomic motivations and perceived value of foreign tourists in the city of Oruro (Bolivia): An analysis based on structural equations

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10

  4. Relationship between consumermotivation and the gastronomic experience of olive oil tourism in Spain

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 10