Publicaciones (57) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. A SEM-neural network approach for predicting antecedents of m-commerce acceptance

    International Journal of Information Management, Vol. 37, Núm. 2, pp. 14-24

  2. A review of psycho- vs. socio-linguistics theories: An application to marketing research

    Advertising and Branding: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1-30

  3. A validated HPLC method for the determination of vanillyl butyl ether in cosmetic preparations

    Cosmetics, Vol. 4, Núm. 1

  4. Aceitação da tecnologia NFC para pagamentos móveis: Uma perspectiva brasileira

    Revista Brasileira de Gestao de Negocios, Vol. 19, Núm. 63, pp. 82-103

  5. Agenda Local 21: Política pública municipal para el fortalecimiento institucional del sector turístico en MéXico

    Revista de estudios regionales, Núm. 109, pp. 15-38

  6. Analysis of perceived risk among construction workers: a cross-cultural study and reflection on the Hofstede model

    International Journal of Occupational Safety and Ergonomics, Vol. 23, Núm. 3, pp. 307-317

  7. Antecedents and consequences of university perceived value, according to graduates: the moderating role of Higher Education involvement

    International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, Vol. 14, Núm. 4, pp. 535-565

  8. Análisis de las percepciones de los residentes sobre la Copa América de Fútbol: Comparaciones pre y post-evento en dos ciudades sede

    El uso de datos en la economía del deporte: Mirando hacia el futuro

  9. Análisis de resultados y satisfacción de Campus Inclusivos como experiencia pre-universitaria

    Revista de Educación Inclusiva, Vol. 10, Núm. 1, pp. 237-248

  10. Civil society monitoring of tobacco industry point-of-sale marketing in Colombia

    Social Marketing: Rebels with a Cause, Third Edition (Taylor and Francis), pp. 462-467

  11. Clientes hedónicos o utilitarios: una medida de la satisfacción en el ámbito de dos tipos de restaurantes

    Investigación e innovación en el ámbito universitario: tendencias ante los retos actuales de la sociedad (Editorial EOS), pp. 153-166

  12. Coastal dunes in Veracruz, Mexico: Use and conservation for social cohesion from a local perception

    Regions and Cohesion, Vol. 7, Núm. 1, pp. 40-68

  13. Comparative study among new payment systems and new future trends in mobile payments

    Mobile Commerce: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 1448-1486

  14. Destination Image on the DMO's Platforms: Official Website and Social Media

    Tourism & Management Studies, Vol. 13, Núm. 3, pp. 5-14

  15. Determinants of intention to use the mobile banking apps: an extension of the classic TAM model

    Spanish journal of marketing-ESIC, Vol. 21, Núm. 1, pp. 25-38

  16. Diseño y validación de la escala evaluación de los aprendizajes (EEA)

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 21, Núm. 2

  17. Do adhocracy and market cultures facilitate firm-wide integrated marketing communication (Imc)?

    International Journal of Advertising, Vol. 36, Núm. 1, pp. 121-141

  18. El efecto del reconocimiento del idioma utilizado en un eslogan publicitario sobre la actitud hacia la imagen de una empresa

    Investigación e innovación en el ámbito universitario: tendencias ante los retos actuales de la sociedad (Editorial EOS), pp. 181-192

  19. El envase neutro de los productos de tabaco: una nueva estrategia para el control del tabaquismo

    Gaceta Sanitaria, Vol. 31, Núm. 1, pp. 62-65

  20. El papel moderador del control de incertidumbre, la orientación a largo plazo y el individualismo en el efecto del riesgo percibido sobre la aceptación de un sitio web

    Innovar: revista de ciencias administrativas y sociales, Vol. 27, Núm. 63, pp. 11-28