DEPARTAMENTO
COMERCIALIZACIÓN E INVESTIGACIÓN DE MERCADOS
Publicaciones (87) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
2021: escenarios del turismo internacional en España a través de un panel de expertos
III Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas: actas, Sevilla, 26 y 27 de noviembre de 2020
-
A cross-cultural analysis of perceived product quality, perceived risk and purchase intention in e-commerce platforms
Journal of Enterprise Information Management, Vol. 33, Núm. 1, pp. 139-160
-
A mixed analysis of perceptions of electric and hybrid vehicles
Energy Policy, Vol. 136
-
A multi-analytical approach to modeling of customer satisfaction and intention to use in Massive Open Online Courses (MOOC)
Interactive Learning Environments, Vol. 28, Núm. 8, pp. 1003-1021
-
A review of comparative advertising research 1975–2018: Thematic and citation analyses
Journal of Business Research, Vol. 121, pp. 73-84
-
A review of restaurant research in the last two decades: A bibliometric analysis
International Journal of Hospitality Management, Vol. 87
-
An analysis of the media coverage of the socio-economic impacts generated by online tourist rental platforms
International Journal of Enterprise Information Systems, Vol. 16, Núm. 3, pp. 49-63
-
Analyzing the effect of social support and community factors on customer engagement and its impact on loyalty behaviors toward social commerce websites
Computers in Human Behavior, Vol. 108
-
Antecedents of the intention to use NFC mobile applications in tourism
Journal of Hospitality and Tourism Technology, Vol. 11, Núm. 2, pp. 369-383
-
Análisis del efecto de las características del diseño web en la intención de compra online
Las administraciones y las empresas comunican: protocolos, eventos, mercadotecnia y públicos internos (Tirant Humanidades), pp. 51-60
-
Are distance higher education institutions sustainable enough? – A comparison between two distance learning universities
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 22, Núm. 4, pp. 709-730
-
Assessment of mobile technology use in the emerging market: Analyzing intention to use m-payment services in India
Telecommunications Policy, Vol. 44, Núm. 9
-
Branding for social marketing: Keys for success
Sustainable Branding: Ethical, Social, and Environmental Cases and Perspectives (Taylor and Francis), pp. 38-54
-
Case Study of Marketing
3Economy+ Project Handbook: Study of regional economic, marketing and tourism development in three peripherical european territories: Alto Alentejo, Malta and Melilla (Comares), pp. 155-202
-
Coffee farmers' perception of bat guano as fertilizer in agroecosystems of Mexico
Regions and Cohesion, Vol. 10, Núm. 1, pp. 22-35
-
Comunicación audiovisual y neurociencia: utilización de técnicas de neuroimagen en el estudio de los efectos de entornos de comunicación
Gestión y formación audiovisual para crear contenidos en las redes sociales (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 347-360
-
Conversion of residential heating systems from fossil fuels to biofuels: A cross-cultural analysis
Energies, Vol. 13, Núm. 19
-
Cómo medir la inclusión en el sistema educativo. Un enfoque exploratorio
Claves para la innovación pedagógica ante los nuevos retos: respuestas en la vanguardia de la práctica educativa
-
Desarrollo de marcas personales en el ámbito de la educación superior
Experiencias docentes innovadoras de marketing público y no lucrativo en la era de la economía colaborativa (Ediciones de la Universidad de Oviedo), pp. 261-273
-
Determinants of Mobile Banking Users’ Loyalty
Journal of Promotion Management, Vol. 26, Núm. 5, pp. 615-633