FILOLOGÍAS INGLESA Y ALEMANA
Fachbereich
EUGENIA ESPERANZA
NÚÑEZ NOGUEROLES
Forscherin in der Zeit 2018-2019
Publikationen, an denen er mitarbeitet EUGENIA ESPERANZA NÚÑEZ NOGUEROLES (12)
2022
-
La interferencia de la L1 inglés en la producción escrita de ELE: estudio basado en un corpus informatizado de aprendices
Didáctica. Lengua y literatura, Núm. 34, pp. 109-122
-
Perceptions and reported use of information technology (it) anglicisms by spanish university students
Miscelánea: A journal of english and american studies, Núm. 66, pp. 41-67
2019
-
Anglicisms at the pragmatic level:: A literature review
The study of style essays in english lenguage and literatura in honour of José Luis Martínez - Dueñas (Editorial Universidad de Granada), pp. 157-174
-
Pasado, presente y futuro de los corpus de aprendices de ELE: Una revisión bibliográfica
ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 8, pp. 170-190
2018
-
A Comprehensive Definition and Typology of Anglicisms in Present-day Spanish
Epos: Revista de filología, Núm. 34, pp. 211-237
-
A corpus-based study of Anglicisms in the 21st century Spanish press
Analecta Malacitana ( AnMal electrónica ), Núm. 44, pp. 123-159
-
Notes on the influence of English on fascia signs and shop windows in Granada
Crystals beneath the surface: Selected essays in honour of Celia M. Wallhead (Editorial Universidad de Granada), pp. 259-270
-
The impact of the English language on Spanish society
Languages at the crossroads: training, accreditation and context of use
2017
-
Anglicisms in the Spanish contemporary press
Anglicisms in the Spanish contemporary press
-
Typographical, Orthographic and Morphological Variation of Anglicisms in a Corpus of Spanish Newspaper Texts
Revista Canaria de Estudios Ingleses, Núm. 75, pp. 175-190
2016
-
Anglicisms in CREA: a Quantitative Analysis in Spanish Newspapers
Language Design: Journal of Theoretical and Experimental Linguistics, Núm. 18, pp. 215-242
2012
-
Efectos de diferentes tipos y formatos de preguntas en la evaluación continua de la comprensión lectora en inglés: Diseño de pruebas y análisis de resultados (PID 9-205)
Innovación docente y buenas prácticas en la Universidad de Granada. (Editorial Universidad de Granada), pp. 813-824