Tomás
López-Guzmán Guzmán
Tomás López-Guzmán Guzmán-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (25)
2024
-
Discovering flamenco show audience tourists’ profile: Sentiment analysis, opinions and attitudes
Journal of Destination Marketing and Management, Vol. 32
2023
-
Análisis del apego familiar al viajar con mascotas: Una perspectiva desde la demanda turística
Cuadernos de turismo, Núm. 51, pp. 1-18
-
Authenticity and motivations towards film destination
Asia Pacific Journal of Tourism Research, Vol. 28, Núm. 5, pp. 401-415
-
Influence of gastronomic motivations, satisfaction and experiences on loyalty towards a destination
British Food Journal, Vol. 125, Núm. 10, pp. 3766-3783
-
Pet tourism: motivations and assessment in the destinations
Consumer Behavior in Tourism and Hospitality, Vol. 18, Núm. 3, pp. 335-350
-
¿Qué es lo que busca el turista actual? Nuevas tendencias y actualidad: turismo cinematográfico
Turismo y patrimonio: enfoques para la gestión (Aranzadi), pp. 539-548
2022
-
Creando experiencias sostenibles en turismo gastronómico
Diseñando experiencias sostenibles en turismo (Tirant Humanidades), pp. 115-123
-
Discovering gastronomic tourists’ profiles through artificial neural networks: analysis, opinions and attitudes
Tourism Recreation Research, Vol. 47, Núm. 3, pp. 347-358
-
La fiesta de los patios de Córdoba.: Un patrimonio cultural inmaterial en postpandemia
El turismo en Córdoba: visiones, retos y perspectivas en el escenario post-covid (Thomson Reuters-Civitas), pp. 233-250
2021
-
Gastronomic experiences as a key element in the development of a tourist destination
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 25
-
Peer-to-Peer Tourism: Tourists’ Profile Estimation through Artificial Neural Networks
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol. 16, Núm. 4, pp. 1120-1135
-
Turismo gastronómico en la ciudad de Córdoba: Perfil sociodemográfico,motivaciones, satisfacción y lealtad
El turismo en Córdoba: escenarios, tendencias y perspectivas : libro homenaje a los profesores José María Manjavacas Ruiz y Martín Torres Márquez (in memoriam) (UCOPress), pp. 117-138
2020
-
A fuzzy segmentation study of gastronomical experience
International Journal of Gastronomy and Food Science, Vol. 22
-
Gastronomic motivations and perceived value of foreign tourists in the city of Oruro (Bolivia): An analysis based on structural equations
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 10
-
Percepción patrimonial y cultural de los turistas extranjeros en Córdoba (España)
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 93, pp. 768-795
2019
-
Analysis of the Motivation and Satisfaction of Tourists in Relation to an Intangible Cultural Heritage: Fiesta de los Patios, Cordoba, Spain
Heritage and Society, Vol. 12, Núm. 1, pp. 26-40
2018
-
Características generales del oleoturismo y propuestas para futuras líneas de investigación
Estudios y perspectivas en turismo, Vol. 27, Núm. 3, pp. 487-505
-
Segmentación turística en la modalidad de todo incluido. Estudio de caso, Isla de Sal (Cabo Verde)
Gran Tour, Núm. 18, pp. 143-167
2017
-
Estudio de la demanda existente en torno al oleoturismo: El caso de Andalucía
Cuadernos de turismo, Núm. 39, pp. 437-453
-
Motivación y satisfacción de los oleoturistas en España. El caso de Andalucía
Espacios, Vol. 38, Núm. 58