Publicaciones (450) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2015

  1. "Desahuciados ambientales" e integración de inmigrantes bielorrusos

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 26, pp. 111-138

  2. "Diario de Argónida" de J. M. Caballero Bonald, o la estructura diarística como ficción literaria

    Pasavento: revista de estudios hispánicos, Vol. 3, Núm. 2, pp. 409-435

  3. 2-local triple homomorphisms on von Neumann algebras and JBW*-triples

    Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 426, Núm. 1, pp. 43-63

  4. 3D Attenuation Tomography of the Volcanic Island of Tenerife (Canary Islands)

    Surveys in Geophysics, Vol. 36, Núm. 5, pp. 693-716

  5. A Kowalski–Słodkowski theorem for 2-local *-homomorphisms on von Neumann algebras

    Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 109, Núm. 2, pp. 551-568

  6. A Language Reinforcement Program: ¡10 minutos!

    ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 4, pp. 28-34

  7. A pilot duplicate diet study on manganese, selenium and chromium intakes in institutionalised children and adolescents from Guatemala

    British Journal of Nutrition, Vol. 114, Núm. 10, pp. 1604-1611

  8. A proposal for the analysis of prospective teachers' mathematical practices on derivatives

    Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 29, Núm. 51, pp. 60-89

  9. A study on ICT training among faculty members of spanish faculties of education

    New Educational Review, Vol. 42, Núm. 4, pp. 27-39

  10. A. Binker-Ahsbahs & S. Prediger (eds.) Networking of theories as a research practice in mathematics education, advances in mathematics education, Springer International Publishing, Switzerland, 2014

    Recherches en didactique des mathématiques, Vol. 35, Núm. 1, pp. 127-131

  11. Acciones etnomatemáticas orientadas a la práctica educativa: una revisión bibliográfica centrada en dos contextos

    Revista Latinoamericana de Etnomatemática, Vol. 8, Núm. 2, pp. 542-564

  12. Aceitação da instituição universityária do ponto de vista do aluno

    Education Policy Analysis Archives, Vol. 23

  13. Actitud del alumnado hacia la investigación en educación: Trabajando con vídeos en estudios de grado

    UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 1, pp. 8-29

  14. Actividades para la enseñanza de las fuentes de energía en educación secundaria obligatoria

    ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 4, pp. 148-153

  15. Adaptación de la Escala de Realismo de Liang y Dunn para emprendedores potenciales

    REMA, Vol. 20, Núm. 1, pp. 16-32

  16. Adolescents' and young adults' physical activity related to built environment

    Educación Física y Ciencia, Vol. 17, Núm. 1

  17. Adverse Childhood Experiences and Poor Mental Health Outcomes Among Racially Diverse Foster Care Alumni: Impact of Perceived Agency Helpfulness

    Journal of Child and Family Studies, Vol. 24, Núm. 11, pp. 3293-3305

  18. Affective Variables in Second Language Acquisition and their Effect on the Spanish Academic Context

    LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 21, Núm. 1, pp. 41-66

  19. Age differences in working memory updating: The role of interference, focus switching and substituting information

    Acta Psychologica, Vol. 157, pp. 106-113

  20. Al profesor maestro y amigo Manuel Lorenzo Delgado

    Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, Vol. 33, Núm. 2, pp. 37-41