Facultad
FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Publicaciones (450) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2015
-
"Desahuciados ambientales" e integración de inmigrantes bielorrusos
Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 26, pp. 111-138
-
"Diario de Argónida" de J. M. Caballero Bonald, o la estructura diarística como ficción literaria
Pasavento: revista de estudios hispánicos, Vol. 3, Núm. 2, pp. 409-435
-
2-local triple homomorphisms on von Neumann algebras and JBW*-triples
Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 426, Núm. 1, pp. 43-63
-
3D Attenuation Tomography of the Volcanic Island of Tenerife (Canary Islands)
Surveys in Geophysics, Vol. 36, Núm. 5, pp. 693-716
-
A Kowalski–Słodkowski theorem for 2-local *-homomorphisms on von Neumann algebras
Revista de la Real Academia de Ciencias Exactas, Fisicas y Naturales - Serie A: Matematicas, Vol. 109, Núm. 2, pp. 551-568
-
A Language Reinforcement Program: ¡10 minutos!
ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 4, pp. 28-34
-
A pilot duplicate diet study on manganese, selenium and chromium intakes in institutionalised children and adolescents from Guatemala
British Journal of Nutrition, Vol. 114, Núm. 10, pp. 1604-1611
-
A proposal for the analysis of prospective teachers' mathematical practices on derivatives
Bolema - Mathematics Education Bulletin, Vol. 29, Núm. 51, pp. 60-89
-
A study on ICT training among faculty members of spanish faculties of education
New Educational Review, Vol. 42, Núm. 4, pp. 27-39
-
A. Binker-Ahsbahs & S. Prediger (eds.) Networking of theories as a research practice in mathematics education, advances in mathematics education, Springer International Publishing, Switzerland, 2014
Recherches en didactique des mathématiques, Vol. 35, Núm. 1, pp. 127-131
-
Acciones etnomatemáticas orientadas a la práctica educativa: una revisión bibliográfica centrada en dos contextos
Revista Latinoamericana de Etnomatemática, Vol. 8, Núm. 2, pp. 542-564
-
Aceitação da instituição universityária do ponto de vista do aluno
Education Policy Analysis Archives, Vol. 23
-
Actitud del alumnado hacia la investigación en educación: Trabajando con vídeos en estudios de grado
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis, Núm. 1, pp. 8-29
-
Actividades para la enseñanza de las fuentes de energía en educación secundaria obligatoria
ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 4, pp. 148-153
-
Adaptación de la Escala de Realismo de Liang y Dunn para emprendedores potenciales
REMA, Vol. 20, Núm. 1, pp. 16-32
-
Adolescents' and young adults' physical activity related to built environment
Educación Física y Ciencia, Vol. 17, Núm. 1
-
Adverse Childhood Experiences and Poor Mental Health Outcomes Among Racially Diverse Foster Care Alumni: Impact of Perceived Agency Helpfulness
Journal of Child and Family Studies, Vol. 24, Núm. 11, pp. 3293-3305
-
Affective Variables in Second Language Acquisition and their Effect on the Spanish Academic Context
LFE: Revista de lenguas para fines específicos, Vol. 21, Núm. 1, pp. 41-66
-
Age differences in working memory updating: The role of interference, focus switching and substituting information
Acta Psychologica, Vol. 157, pp. 106-113
-
Al profesor maestro y amigo Manuel Lorenzo Delgado
Enseñanza & Teaching: Revista interuniversitaria de didáctica, Vol. 33, Núm. 2, pp. 37-41