Publicaciones (1.031) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2018

  1. Historias de mi barrio: contemporary art in a community at high risk of social exclusion

    Educational Review, Vol. 70, Núm. 5, pp. 565-583

  2. "e-Portfolio in the Bachelor´s Degree Final Project": implementation of a digital platform for the management of training activities performed during the Bachelor´s Degree Final Project

    Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings

  3. (Des)igualdad sexual y de género: Propuestas de intervención en educación secundaria

    De la igualdad de género a la igualdad sexual y de género: Reflexiones educativas y sociales (Dykinson), pp. 215-233

  4. (Re)-contextualización del modelo de cuasi-mercado en Andalucía. Dirección escolar y familias compitiendo y seleccionando

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 22, Núm. 2, pp. 269-287

  5. 2.3. Proyecto arqueológico Bursau-Borja (Aragón, España). Campaña de excavación 2017

    Actas: 9 y 10 de noviembre de 2017

  6. 2.4. Investigaciones arqueológicas durante 2016 y 2017 en el “Cerro del Calvario” de Tabuenca (Aragón, España)

    Actas: 9 y 10 de noviembre de 2017

  7. 3.5. El castillo medieval de Los Fayos (Aragón, España)

    Actas: 9 y 10 de noviembre de 2017

  8. 48. La metodología blended learning en educación superior: un estudio interuniversitario sobre su consolidación en la Universidad española

    El compromiso académico y social a través de la investigación e innovación educativas en la Enseñanza Superior (Octaedro), pp. 476-486

  9. 6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings

    Universidad de Granada

  10. A Comparison of Students’ Educational Achievement across Programmes and School Types with and without CLIL Provision

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 29, pp. 29-50

  11. A Review of Educational Innovation from a Knowledge-building Pedagogy Perspective

    The Future of Innovation and Technology in Education: Policies and Practices for Teaching and Learning Excellence (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 41-54

  12. A Visual Model of the Lorentz Triangular Moduli Space

    American Mathematical Monthly, Vol. 125, Núm. 5, pp. 426-432

  13. A Vueltas con la Evaluación de las Competencias. Percepciones de los Alumnos y Docentes de los Grados Relacionados con la Educación Física

    Estudios pedagógicos, Vol. 44, Núm. 2, pp. 93-110

  14. A counterfactual impact evaluation of a bilingual program on students’ grade point average at a spanish university

    Evaluation and Program Planning, Vol. 68, pp. 81-89

  15. A multi-centre, randomised, double-blind, placebo-controlled clinical trial of methylphenidate in the initial treatment of acute mania (MEMAP study)

    European Neuropsychopharmacology, Vol. 28, Núm. 1, pp. 185-194

  16. A reflection on a professional problem in the context of teacher education

    Educacion Matematica, Vol. 30, Núm. 1, pp. 237-251

  17. A web 2.0 for science teaching and learning in upper high school by means of gamificación: Jedirojo Science

    JETT, Vol. 9, Núm. 1, pp. 87-101

  18. ASSESSING PROSPECTIVE HIGH SCHOOL TEACHERS' UNDERSTANDING OF STATISTICAL HYPOTHESES

    12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)

  19. Abriendo la investigación educativa a la pluralidad de contextos, agentes y conocimientos

    Ecologías del aprendizaje: educación expandida en contextos múltiples (Morata), pp. 11-30

  20. Abstracción y antropología

    Estación Poesía, Núm. 14, pp. 66-68