Facultad
FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Publicaciones (173) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
A Qualitative Analysis of the Children’s Council in a Vulnerable Context
International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 31, Núm. 1
-
A model for problem creation: implications for teacher training
Mathematics Education Research Journal
-
A pioneering thesis in medical education: Preliminary Medical Education (1886) by W. A. Gordon Laing
Medical Teacher
-
A practical approach to quantitative research designs
Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 117-132
-
Absence Versus Presence of Intimate Partner Violence in a Sample of Spanish Women: Conflict Resolution Strategies and Associated Variables
Violence Against Women, Vol. 30, Núm. 3-4, pp. 832-853
-
Academic identities in today’s university: a visual study
Higher Education Research and Development
-
Acción tutorial y la importancia del mediador comunicativo: intervención con estudiantes de educación primaria
Enseñanza e innovación educativa en el ámbito universitario (Dykinson), pp. 1814-1824
-
Actividad física y rendimiento académico en la etapa de educación primaria: Una revisión sistemática
Trances: Transmisión del conocimiento educativo y de la salud, Vol. 16, Núm. 1, pp. 67-89
-
Analysis of Work Skills and Social Skills Necessary for Teamwork of Unaccompanied Foreign Minors
Journal of Positive Psychology and Wellbeing, Vol. 8, Núm. 1, pp. 143 – 154
-
Analysis of digital resources for the development of the SDGs in compulsory schooling
Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 109-124
-
Analysis of self-perceived digital competences in future educators: A study at the university of Granada
JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 4-15
-
Analyzing Latent Burnout Profiles in a Sample of Spanish Nursing and Psychology Undergraduates
Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 4
-
Andalusian Schools as Professional Learning Communities: Constraints and Possibilities
Leadership and Policy in Schools
-
Anxiety and use of cognitive emotion regulation strategies within the foreign language classroom
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 41
-
Análisis de la actividad física y la alimentación en estudiantes de Ecuador y la influencia del apoyo familiar e institucional
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 279-288
-
Análisis descriptivo de las publicaciones sobre violencia en las relaciones de pareja adolescentes españoles escolarizados en educación secundaria en los últimos años
iQual: revista de género e igualdad, Núm. 7, pp. 120-135
-
Análisis ontosemiótico de la emergencia y evolución del razonamiento funcional
RIME: Revista de Investigación en Matemática y su Enseñanza, Vol. 1, Núm. 1, pp. 9-37
-
Aprendizaje y enseñanza de las materias de la especialidad de Servicios a la Comunidad
Máster Universitario en Profesorado de Enseñanza Secundaria Obligatoria, Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanza de Idiomas (MAES - Universidad Internacional de Andalucía) (Universidad Internacional de Andalucía), pp. 337-425
-
Artificial Intelligence (AI) in Education: Unlocking the Perfect Synergy for Learning
Educational Process: International Journal, Vol. 13, Núm. 1, pp. 35-51
-
Assessment of the Perceived Mastery of Interdisciplinary Competences of Students in Education Degree Programmes
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 2