FACULTAD
FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN
Publicaciones (1.044) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2018
-
Historias de mi barrio: contemporary art in a community at high risk of social exclusion
Educational Review, Vol. 70, Núm. 5, pp. 565-583
-
"e-Portfolio in the Bachelor´s Degree Final Project": implementation of a digital platform for the management of training activities performed during the Bachelor´s Degree Final Project
EDULEARN18 Proceedings: 10th International Conference on Education and New Learning Technology (July 2nd-4th, 2018, Palma, Spain)
-
(Des)igualdad sexual y de género: Propuestas de intervención en educación secundaria
De la igualdad de género a la igualdad sexual y de género: Reflexiones educativas y sociales (Dykinson), pp. 215-233
-
(Re)-contextualización del modelo de cuasi-mercado en Andalucía. Dirección escolar y familias compitiendo y seleccionando
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 22, Núm. 2, pp. 269-287
-
2.3. Proyecto arqueológico Bursau-Borja (Aragón, España). Campaña de excavación 2017
II Congreso CAPA Arqueología Patrimonio Aragonés: actas, 9 y 10 de noviembre de 2017
-
2.4. Investigaciones arqueológicas durante 2016 y 2017 en el “Cerro del Calvario” de Tabuenca (Aragón, España)
II Congreso CAPA Arqueología Patrimonio Aragonés: actas, 9 y 10 de noviembre de 2017
-
3.5. El castillo medieval de Los Fayos (Aragón, España)
II Congreso CAPA Arqueología Patrimonio Aragonés: actas, 9 y 10 de noviembre de 2017
-
6th International Congress of Educational Sciences and Development: proceedings
Universidad de Granada
-
A Comparison of Students’ Educational Achievement across Programmes and School Types with and without CLIL Provision
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 29, pp. 29-50
-
A Review of Educational Innovation from a Knowledge-building Pedagogy Perspective
The Future of Innovation and Technology in Education: Policies and Practices for Teaching and Learning Excellence (Emerald Group Publishing Ltd.), pp. 41-54
-
A Visual Model of the Lorentz Triangular Moduli Space
American Mathematical Monthly, Vol. 125, Núm. 5, pp. 426-432
-
A Vueltas con la Evaluación de las Competencias. Percepciones de los Alumnos y Docentes de los Grados Relacionados con la Educación Física
Estudios pedagógicos, Vol. 44, Núm. 2, pp. 93-110
-
A counterfactual impact evaluation of a bilingual program on students’ grade point average at a spanish university
Evaluation and Program Planning, Vol. 68, pp. 81-89
-
A multi-centre, randomised, double-blind, placebo-controlled clinical trial of methylphenidate in the initial treatment of acute mania (MEMAP study)
European Neuropsychopharmacology, Vol. 28, Núm. 1, pp. 185-194
-
A reflection on a professional problem in the context of teacher education
Educacion Matematica, Vol. 30, Núm. 1, pp. 237-251
-
A web 2.0 for science teaching and learning in upper high school by means of gamificación: Jedirojo Science
JETT, Vol. 9, Núm. 1, pp. 87-101
-
ASSESSING PROSPECTIVE HIGH SCHOOL TEACHERS' UNDERSTANDING OF STATISTICAL HYPOTHESES
12TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED)
-
Abriendo la investigación educativa a la pluralidad de contextos, agentes y conocimientos
Ecologías del aprendizaje: educación expandida en contextos múltiples (Morata), pp. 11-30
-
Abstracción y antropología
Estación Poesía, Núm. 14, pp. 66-68
-
Acetabular-epiphyseal angle and hip dislocation in cerebral palsy: a preliminary study
Radiologia, Vol. 60, Núm. 3, pp. 217-222