Publicaciones en las que colabora con FRANCISCO JAVIER HINOJO LUCENA (124)

2024

  1. Una intervención para mejorar el aprendizaje social y emocional del alumnado en riesgo de exclusión social

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 1, pp. 303-322

2023

  1. Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science

    Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 4, pp. 1860-1874

  2. Fatiga digital en estudiantes universitarios como consecuencia de la enseñanza online durante la pandemia Covid-19

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 26, Núm. 2, pp. 165-185

2022

  1. An Explanatory Model of Problematic Internet Use of Southern Spanish University Students

    Social Science Computer Review, Vol. 40, Núm. 5, pp. 1171-1185

  2. Digitalización de la Universidad por Covid-19: impacto en el aprendizaje y factores psicosociales de los estudiantes

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 25, Núm. 2, pp. 153-172

  3. Educational Challenges of Higher Education: Validation of the Information Competence Scale for Future Teachers (ICS-FT)

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 1

  4. Hacia un liderazgo pedagógico en la educación superior

    Aportes de investigación derivados de la Red Iberoamericana de Investigación en Liderazgo y Prácticas Educativas (RILPE) (Dykinson), pp. 65-78

  5. Impact of the Pandemic on STEAM Disciplines in the Sixth Grade of Primary Education

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 12, Núm. 8, pp. 989-1005

  6. Impacto del modelo flipped classroom en el desarrollo de la competencia informacional en futuros maestros

    Retos de la investigación y la innovación en la sociedad del conocimiento (Dykinson), pp. 343-363

  7. STEAM in Primary Education. Impact on Linguistic and Mathematical Competences in a Disadvantaged Context

    Frontiers in Education, Vol. 7

  8. Sexting in times of confinement. An analysis of sending online sexual content before and during COVID-19 pandemic amongst university students

    KOME, Vol. 10, Núm. 1, pp. 19-31