RICARDO
MARTÍN MOYA
PROFESOR AYUDANTE DOCTOR (LOSU)
Publikationen (61) Publikationen von RICARDO MARTÍN MOYA
2024
-
Effects of Early-Childhood-Based Interventions Influencing Bones: A Systematic Review
Journal of Functional Morphology and Kinesiology, Vol. 9, Núm. 1
-
Preschool children’s adherence to the 24-hour physical activity guidelines: A systematic review comparing the sexes
Health Education Journal, Vol. 83, Núm. 7, pp. 695-704
-
Principal Component Approach and Relationship between Nomination Scale for Identification of Football Talent and Physical Fitness in Young Soccer Players
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 17
-
Quarterly Percentual Change in Height, Weight, Body Fat and Muscle Mass in Young Football Players of Different Categories
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9
-
Relationship between VO2 max and anthropometric measures in semiprofessional female soccer players
Journal of Physical Education and Sport, Vol. 24, Núm. 4, pp. 950-956
-
Rúbrica para la autoevaluación de proyectos de aprendizaje-servicio universitario en actividad física y deporte
Guía de buenas prácticas: aprendizaje-servicio en actividad física y deporte (Octaedro), pp. 99-109
2023
-
BENEFICIOS DE LA ACTIVIDAD SOBRE LOS SÍNTOMAS DE LA MENOPAUSIA. REVISIÓN SISTEMÁTICA
Journal of Sport and Health Research, Vol. 15, Núm. Supl. 1
-
Beneficios de la actividad sobre los síntomas de la menopausia. Revisión sistemática
Journal of sport and health research, Vol. 15, Núm. 1
-
Considerations after lockdown and overcoming Covid-19: A systematic review for returning to safe physical exercise practice
Science and Sports, Vol. 38, Núm. 5-6, pp. 439-452
-
DIFFERENCES BETWEEN U21 AND U23 SEMI-PROFESSIONAL SOCCER PLAYERS IN PERFECTIONISM AND PASSION
Physical Education Theory and Methodology , Vol. 23, Núm. 4, pp. 591-599
-
Differences and relationship in functional movement screen (FMS™) scores and physical fitness in males and female semi-professional soccer players
PeerJ, Vol. 11
-
Efectos de una experiencia-aprendizaje gamificada dentro del marco ODS en alumnado CAFYD y Primaria
Currículum, didáctica y los objetivos de desarrollo sostenible (ODS): reflexiones, experiencias y miradas (Dykinson), pp. 440-459
-
Efectos del ayuno intermitente sobre el rendimiento y la composición corporal de los deportistas. Revisión sistemática
Sport TK: revista euroamericana de ciencias del deporte, Núm. 12
-
Effects of combined plyometric, strength and running technique training program on change-of-direction and countermovement jump: A two-armed parallel study design on young soccer players
Gait and Posture, Vol. 105, pp. 27-34
-
Effects of playing three matches consecutive days in U16-U19 soccer players’ vertical jump, rate of perceived exertion and wellness
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 50, pp. 162-171
-
Entrenamiento de fuerza en adultos mayores sanos: una revisión sistemática
Viaje didáctico por el cuerpo y la mente: experiencia desde la abstracción científico-matemática a la educación física (Dykinson), pp. 472-490
-
Influência da cultura machista na prática de exercício físico em idosos
Movimento, pp. e29033
-
Investigando la “CRÍTICA” en el Aprendizaje Servicio Universitario: ¿una cuestión técnica?
Estudios pedagógicos, Vol. 49, Núm. 0
-
MOTIVATORS OF PHYSICAL EXERCISE IN OLDER ADULTS FROM DIFFERENT CONTEXTS
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Fisica y del Deporte, Vol. 23, Núm. 92, pp. 277-295
-
Physical Education and English learning: perceptions of students participating in a CLIL program
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 7, pp. 95-107