Publicaciones (97) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2019

  1. A confirmatory evaluation of an educational orientation tool for pre-university students

    Education Sciences, Vol. 9, Núm. 4

  2. A framework for climate change engagement through video games

    Environmental Education Research, Vol. 25, Núm. 5, pp. 701-716

  3. A professional competences' diagnosis in education for sustainability: A case study from the Standpoint of the Education Guidance Service (EGS) in the Spanish Context

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 6

  4. A systematic review of the use of Agile methodologies in education to foster sustainability competencies

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10

  5. Active methodologies in health. Scientific production on gamification in health sciences

    Science for Education Today, Vol. 9, Núm. 3, pp. 223-237

  6. An exploratory evaluation of an educational orientation instrument for pre-university students

    International Journal of Learning in Higher Education, Vol. 26, Núm. 1, pp. 11-21

  7. Analysis and relationship between the problematic use of video games and the level of physical activity in adolescents of Huelva

    Education, Sport, Health and Physical Activity (ESHPA): International Journal, Vol. 3, Núm. 1, pp. 95-106

  8. Analysis of motivational climate, emotional intelligence, and healthy habits in physical education teachers of the future using structural equations

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 13

  9. Analysis of nursing student prejudices towards the migrant population

    Revista da Escola de Enfermagem, Vol. 53, pp. 1-7

  10. Analysis of psychometric properties and validation of the Personal Learning Environments questionnaire (PLE) and social integration of unaccompanied foreign minors (MENA)

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10

  11. Analysis of teachers' intercultural sensitivity levels in multicultural contexts

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 11

  12. Analysis of the psychometric properties of the Motivation and Strategies of Learning Questionnaire-Short Form (MSLQ-SF) in Spanish higher education students

    Social Sciences, Vol. 8, Núm. 5

  13. Análisis bibliométrico a través de indicadores de calidad metodológica de las revistas españolas de educación indizadas en JCR durante el trienio 2014-2016

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 25, Núm. 1

  14. Análisis cienciométrico de Tesis Doctorales Españolas sobre Altas Capacidades y sobredotación (1986- 2017)

    ReiDoCrea: Revista electrónica de investigación y docencia creativa, Vol. 8, pp. 292-308

  15. Análisis de las habilidades sociales del alumnado de formación profesional para la entrevista de trabajo

    Journal of sport and health research, Vol. 11, Núm. 1, pp. 127-142

  16. Análisis de los prejuicios del alumnado de enfermería hacia la población migrante

    Revista da Escola de Enfermagem da U S P, Vol. 53, pp. e03532

  17. Análisis del clima motivacional hacia el deporte y el uso problemático de videojuegos en escolares de Granada

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 35, pp. 255-260

  18. Análisis psicométrico y relaciones de diagnóstico de la inteligencia emocional y liderazgo en docentes de enseñanzas regladas

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 37, Núm. 1, pp. 201-216

  19. Análisis y establecimiento de una jerarquía de valores del alumnado de ciclos formativos de grado medio-superior de formación profesional mediante un proceso de triangulación analítica

    Revista complutense de educación, Vol. 30, Núm. 1, pp. 109-129

  20. Asociación entre actividad física, estado de salud y patología de hombro en adultos chilenos

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 35, pp. 246-249