Departamento
MÉTODOS DE INVESTIGACIÓN Y DIAGNÓSTICO EN EDUCACIÓN
Artículos (50) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
Academic self-efficacy and future work skills in unaccompanied foreign minors: structural equation analysis according to residence time
European Journal of Social Work, Vol. 25, Núm. 4, pp. 681-695
-
Análisis del trabajo colaborativo en la evaluación de títulos formativos
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 179-186
-
Bullying in Adolescents Practising Sport: A Structural Model Approach
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 20
-
Characterizing Unaccompanied Foreign Minors: Educational Level and Length of Stay as Individual Difference Factors That Impact Academic Self-Efficacy
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Ciberbullying xenófobo y/o racista en estudiantes de enseñanza musical
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 117-128
-
Comparative analysis between a STEM-based learning process and traditional teaching
South African Journal of Education, Vol. 42
-
Computer in education in the 21st century. A scientific mapping of the literature in Web of Science
Campus Virtuales, Vol. 11, Núm. 1, pp. 201-223
-
Correlational study on cyberbullying and social abilities in intercultural teenagers
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Critical Thinking and Motivation in Vocational Training and Baccalaureate: A Comparison Study of Students of Spanish Nationality, Unaccompanied Foreign Minors and Young Care Leavers
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 9
-
Developing and Comparing Indices to Evaluate Community Knowledge Building in an Educational Research Course
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 17
-
Development of visual attention control in early childhood: Associations with temperament and home environment
Frontiers in Psychology, Vol. 13
-
Documentos españoles sobre enseñanza de la medicina en el siglo XIX
FEM. Revista de la Fundación Educación Médica, Vol. 25, Núm. 3, pp. 143-146
-
Elaboration and validation of the scale to measure the experience on gamification in education (EGAMEDU)
JOTSE, Vol. 12, Núm. 1, pp. 217-229
-
Estudio comparado sobre el uso de nuevas tecnologías entre dos facultades de Educación andaluzas
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 36, Núm. 97, pp. 113-132
-
Evaluation of sustainability in Colombian educational institutions: Case studies
Ambiente e Sociedade, Vol. 25
-
Factores relacionados con la motivación del alumnado universitario e instrumentos para su evaluación: Una revisión sistemática
Revista Electrónica Educare, Vol. 26, Núm. 2
-
Greening of the syllabus in faculties of education sciences through sustainable development goals: the case of public Andalusian universities (Spain)
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 23, Núm. 5, pp. 1019-1044
-
Importancia de los indicadores metodológicos-analíticos en el nivel de concreción de los diseños de investigación de los artículos científicos en educación
Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 40, Núm. 2, pp. 365-383
-
Innovating in nutrition education: Application of gamification and digital resources in high school students
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 43, pp. 438-446
-
La calidad en educación superior. Comparativa entre profesorado y alumnado
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 1, Núm. 1, pp. 361-366