Publicaciones (52) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2017

  1. 75 lessons learned for enhancing information literacy programs: From Ibero-America to universities worldwide

    Information and Learning Science, Vol. 118, Núm. 9-10, pp. 471-489

  2. A Fuzzy Linguistic Extended LibQUAL+ Model to Assess Service Quality in Academic Libraries

    International Journal of Information Technology and Decision Making, Vol. 16, Núm. 1, pp. 225-244

  3. Academic Libraries and Copyright: Unveiling Inadequacies of Current Law Through the Analysis of Processes Included in Quality Management Systems

    Journal of Academic Librarianship, Vol. 43, Núm. 3, pp. 184-192

  4. Academic libraries and copyright: Do librarians really have the required knowledge?

    College and Research Libraries, Vol. 78, Núm. 2, pp. 241-259

  5. Analysis of Online Climate Change Games: Exploring Opportunities

    REDIE: Revista Electrónica de Investigación Educativa, Vol. 19, Núm. 3, pp. 101-114

  6. Analysis of collaboration and co-citation networks between researchers studying violence involving women

    Information Research, Vol. 22, Núm. 2

  7. Analyzing Climate Change Communication Through Online Games: Development and Application of Validated Criteria

    Science Communication, Vol. 39, Núm. 1, pp. 10-44

  8. Análisis de estrategias de difusión de contenidos y actividad en redes sociales en revistas de divulgación científica: factores de interacción, visibilidad e impacto

    Estudios sobre el mensaje periodístico, Núm. 23, pp. 1045-1056

  9. Aproximación histórica a las coproducciones hispano-brasileñas

    Revista de Estudios Brasileños, Vol. 4, Núm. 7, pp. 110-121

  10. Can we use Google Scholar to identify highly-cited documents?

    Journal of Informetrics, Vol. 11, Núm. 1, pp. 152-163

  11. Corporate Social Responsibility, scientific dissemination and biotechnological SMEs. A starting point proposal

    Universia Business Review, Núm. 53, pp. 108-149

  12. Criterios de evaluación de juegos en línea sobre cambio climático: Aplicación del método Delphi para su identificación

    Revista mexicana de investigación educativa, Vol. 22, Núm. 73, pp. 445-474

  13. Cómo perciben las competencias informacionales los estudiantes universitarios españoles: un estudio de caso

    Investigación bibliotecológica, Vol. 31, Núm. 73, pp. 213-236

  14. DataCite as a novel bibliometric source: Coverage, strengths and limitations

    Journal of Informetrics, Vol. 11, Núm. 3, pp. 841-854

  15. Deconstrucción de los géneros periodísticos y nuevos medios: de la pirámide invertida al cubo de Rubik

    El profesional de la información, Vol. 26, Núm. 6, pp. 1091-1099

  16. Developing information literacy programs: Best practices from Latin America, Spain and Portugal

    Information Development, Vol. 33, Núm. 5, pp. 543-549

  17. Diagnosis of the levels of information literacy competency among social sciences undergraduates

    Portal, Vol. 17, Núm. 3, pp. 569-593

  18. Direito de acesso à informação: Uma análise a partir das realidades espanhola e brasileira

    Informacao e Sociedade, Vol. 27, Núm. 2, pp. 49-62

  19. Do ResearchGate Scores create ghost academic reputations?

    Scientometrics, Vol. 112, Núm. 1, pp. 443-460

  20. Evaluación de juegos online para la enseñanza y aprendizaje del cambio climático

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 35, Núm. 1, pp. 193-214