Publicaciones en las que colabora con ANTONIO VICENTE RODRÍGUEZ FUENTES (30)

2024

  1. Comparative study about inclusive education among working and trainee teachers

    International Journal of Inclusive Education, Vol. 28, Núm. 6, pp. 768-788

2023

  1. Effectiveness of a digital literacy program in High School Basic education students

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 16, Núm. 34

  2. Evaluación de la competencia digital en educación básica secundaria: una revisión a los instrumentos de evaluación

    Tendencias en la investigación educativa para la actualización del profesorado en su competencia digital (Dykinson), pp. 57-70

  3. ICT training for educators of Granada for working with people with autism

    Heliyon, Vol. 9, Núm. 3

  4. More Than Words: Anxiety, Self-Esteem, and Behavioral Problems in Children and Adolescents With Dyslexia

    Learning Disability Quarterly, Vol. 46, Núm. 2, pp. 77-91

  5. Opinions, training and requirements regarding ICT of educators in Florence and Granada for students with functional diversity

    Universal Access in the Information Society

  6. Reconocimiento y actitud hacia la investigación educativa en la Universidad

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 37, Núm. 98, pp. 139-158

  7. Statistical Validation of the “ECODIES” Questionnaire to Measure the Digital Competence of Colombian High School Students in the Subject of Mathematics

    Mathematics, Vol. 11, Núm. 1

  8. Utilidad de las apps sobre autismo por parte de docentes de Florencia

    Tendencias en la investigación educativa para la actualización del profesorado en su competencia digital (Dykinson), pp. 661-672

2020

  1. Analysis of pre-service teachers’ attitudes towards inclusive education

    Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa, Vol. 26, Núm. 1

  2. Uso de aplicaciones en el desarrollo de la teoría de la mente en personas con autismo

    Investigación e innovación educativa: tendencias y retos (Dykinson), pp. 197-214