Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Málaga (56)

2023

  1. A study on the digital competence of teachers in the use of YouTube as a teaching resource according to gender, age, and years of teaching experience

    Proceedings of the Information Systems Education Conference, ISECON

  2. Construcción de un instrumento sobre las competencias digitales del docente para utilizar YouTube como recurso didáctico: análisis de fiabilidad y validez

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 76

  3. Cultural e-snapshots as a digital resource: analysis of their influence on digital competence

    IJERI: International journal of Educational Research and Innovation, Núm. 19, pp. 94-108

  4. Digitisation in Portugal: A Systematic Review of Technological Exclusion and Inclusion Since the Beginning of the Twenty-First Century

    Lecture Notes in Educational Technology (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 453-475

  5. Dual Vocational Education and Training: A Bibliometric Analysis

    International Journal of Adult, Community and Professional Learning, Vol. 30, Núm. 2

  6. Early Leaving from Education and Training and Related Matters through the Lens of the Life Course Paradigm: A Systematic Review of the Literature

    Social Sciences, Vol. 12, Núm. 9

  7. Implicaciones educativas para trabajar los ODS desde el nuevo contrato social para la educación

    Renovación pedagógica y formación del profesorado en competencias para una educación sostenible (Dykinson), pp. 268-281

  8. Los retos de la colaboración público-privada en la implementación de la formación profesional dual: una revisión sistemática

    Revista española de educación comparada, Núm. 43, pp. 357-376

  9. Multicausal analysis of the dropout of university students from teacher training studies in Andalusia

    Frontiers in Education, Vol. 8

  10. POLITICAL PARTICIPATION AND TEACHER MILITANCY: TENSIONS FROM NEW ASSOCIATIONS OF CHILEAN TEACHERS

    Educacao e Sociedade, Vol. 44

  11. Percepción de futuros docentes sobre su nivel de competencia digital

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 1, pp. 27-39

  12. Pre-service teachers’ perceptions of the role of ICT in attending to students with functional diversity

    Education and Information Technologies, Vol. 28, Núm. 8, pp. 9379-9395

  13. The Influence of Cultural Snapshots on Pre-service Teachers’ Attitudes Towards Death Education

    Omega (United States)

2022

  1. Adicción a internet y alumnado universitario: estudio bibliométrico

    La tecnología educativa como eje vertebrador de la innovación (Octaedro), pp. 257-268

  2. Analysis of Prospective Teachers’ Perceptions of the Flipped Classroom as a Classroom Methodology

    Societies, Vol. 12, Núm. 4