Publications in collaboration with researchers from Universidad de Málaga (69)

2024

  1. #arribaprofesdechile: nuevo asociacionismo docente y participación política en redes digitales

    Athenea Digital: revista de pensamiento e investigación social, Vol. 24, Núm. 1

  2. Analysis of digital resources for the development of the SDGs in compulsory schooling

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 109-124

  3. Exploring Pedagogical and Digital Practices in Vocational Education and Training: Comparing Teacher and Student Perspectives

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 7

  4. La identidad de la dirección escolar desde la mirada de la inspección educativa

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 28, Núm. 2, pp. 1-22

  5. Pre-service primary teachers' perceptions of gamification as a methodology

    JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 109-122

  6. Regulación de la formación y la profesionalización docente en Inglaterra: implicaciones en la autonomía profesional y la acción sindical

    Revista española de educación comparada, Núm. 44, pp. 51-70

  7. The adoption of dual Vocational Education and Training in Spain: Analysis of descentralised decision-making in educational policy transfer

    Research in Comparative and International Education, Vol. 19, Núm. 4, pp. 479-502

  8. The impact of company size on dual VET quality in Spanish companies

    Education and Training, Vol. 66, Núm. 9, pp. 1183-1198

  9. Transformación digital y metodológica de la formación profesional en la era pos-COVID

    Revista de investigación educativa, RIE, Vol. 42, Núm. 2

  10. Una línea emergente en política educativa: un proyecto sobre las fake news y educación

    Pensar e investigar la educación: desafíos sociales y líneas emergentes (Octaedro), pp. 163-178

  11. Which is the Digital Competence of Each Member of Educational Community to Use the Computer? Which Predictors Have a Greater Influence?

    Technology, Knowledge and Learning, Vol. 29, Núm. 1, pp. 1-20

  12. “I will never be Spanish enough”. Gender-based Islamophobia in Spain: socio-educational aspects

    Journal of Gender Studies