Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Murcia (177)

2023

  1. Analysis of a forced blended-learning program in social sciences higher education during the COVID-19 post-pandemic

    Education and Training, Vol. 65, Núm. 2, pp. 298-311

  2. Bloque I. Espacios, alteridad y educación: implicaciones antropológicas y éticas en la configuración del otro

    Educación: encuentros y desencuentros (UJA Editorial), pp. 11-45

  3. Could the complying with WHO physical activity recommendations improve stress, burnout syndrome, and resilience? A cross-sectional study with physical education teachers

    Sport Sciences for Health, Vol. 19, Núm. 1, pp. 349-358

  4. Determinantes académicos y motivacionales en función del género del alumnado de Formación Profesional

    Revista de educación, Núm. 399, pp. 11-38

  5. Diseño e implementación en Educación Secundaria Obligatoria de una secuencia de indagación para eliminar el virus SARS-CoV-2 de las manos

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 20, Núm. 3, pp. 3802

  6. Editorial: Executive functions, self-regulation and external-regulation: relations and new evidence

    Frontiers in Psychology

  7. Effect of the hybridization of social and personal responsibility model and sport education model on physical fitness status and physical activity practice

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  8. Investigaciones secuenciadas por grado de autonomía para el desarrollo de prácticas científicas en 2º y 3º de ESO

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 20, Núm. 1, pp. 1103-1103

  9. Psychosocial risks factors and burnout in police officers: a network analysis

    Anales de psicología, Vol. 39, Núm. 3, pp. 478-486

  10. Relationship of indicators of ability and experience of military sports skydiving with the psychological state and performance in competition of elite jumpers

    Cuadernos de psicología del deporte, Vol. 23, Núm. 3, pp. 145-160

  11. Use of Arduino in Primary Education: A Systematic Review

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 2

  12. Validation of the EPACODI-1 scale: university students’ perceptions of inclusive education

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 13, Núm. 3, pp. 642-654

2022

  1. Academic self-efficacy and future work skills in unaccompanied foreign minors: structural equation analysis according to residence time

    European Journal of Social Work, Vol. 25, Núm. 4, pp. 681-695

  2. Aprendizaje cooperativo

    Metodologías activas para la mejora del aprendizaje en la universidad (Dykinson), pp. 47-68

  3. Development of Food Competence in Early Childhood Education

    Education Sciences, Vol. 12, Núm. 2

  4. El proceso creativo y su evaluación en expresión corporal

    Participación, innovación y emprendimiento en la escuela (Dykinson), pp. 1085-1091

  5. Emociones en situaciones motrices de expresión corporal según agrupamiento y género en 2º de ESO

    Aula de encuentro: Revista de investigación y comunicación de experiencias educativas, Vol. 24, Núm. 1, pp. 55-76