Publikationen (152) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. A Qualitative Analysis of the Children’s Council in a Vulnerable Context

    International Journal of Educational Organization and Leadership, Vol. 31, Núm. 1

  2. A model for problem creation: implications for teacher training

    Mathematics Education Research Journal

  3. A practical approach to quantitative research designs

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 117-132

  4. A study of the validity of Spanish version of the Self-Estimated Functional Inability because of pain (SEFIP) in pre-professional dancers

    Research in Dance Education

  5. Absence Versus Presence of Intimate Partner Violence in a Sample of Spanish Women: Conflict Resolution Strategies and Associated Variables

    Violence Against Women, Vol. 30, Núm. 3-4, pp. 832-853

  6. Academic Performance and Family Characteristics of Adolescents with Violent Behaviour or Victimised by their Peers in the School Environment

    International Journal of Instruction, Vol. 17, Núm. 2, pp. 1-16

  7. Academic identities in today’s university: a visual study

    Higher Education Research and Development

  8. Actividad física y rendimiento académico en la etapa de educación primaria: Una revisión sistemática

    Trances: Transmisión del conocimiento educativo y de la salud, Vol. 16, Núm. 1, pp. 67-89

  9. Analysis of Work Skills and Social Skills Necessary for Teamwork of Unaccompanied Foreign Minors

    Journal of Positive Psychology and Wellbeing, Vol. 8, Núm. 1, pp. 143 – 154

  10. Analysis of digital resources for the development of the SDGs in compulsory schooling

    Revista Lusofona de Educacao, Vol. 61, Núm. 61, pp. 109-124

  11. Analysis of self-perceived digital competences in future educators: A study at the university of Granada

    JOTSE, Vol. 14, Núm. 1, pp. 4-15

  12. Analyzing Latent Burnout Profiles in a Sample of Spanish Nursing and Psychology Undergraduates

    Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 4

  13. Andalusian Schools as Professional Learning Communities: Constraints and Possibilities

    Leadership and Policy in Schools

  14. Andamiaje docente para la construcción del conocimiento en el aula de investigación educativa

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 2

  15. Anxiety and use of cognitive emotion regulation strategies within the foreign language classroom

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 41

  16. Análisis de la actividad física y la alimentación en estudiantes de Ecuador y la influencia del apoyo familiar e institucional

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 279-288

  17. Análisis de la formación universitaria española para impartir una lengua extranjera en Educación Infantil

    Didáctica. Lengua y literatura, Núm. 36, pp. 51-64

  18. Análisis descriptivo de las publicaciones sobre violencia en las relaciones de pareja adolescentes españoles escolarizados en educación secundaria en los últimos años

    iQual: revista de género e igualdad, Núm. 7, pp. 120-135

  19. Análisis ontosemiótico de la emergencia y evolución del razonamiento funcional

    RIME: Revista de Investigación en Matemática y su Enseñanza, Vol. 1, Núm. 1, pp. 9-37

  20. Artificial Intelligence (AI) in Education: Unlocking the Perfect Synergy for Learning

    Educational Process: International Journal, Vol. 13, Núm. 1, pp. 35-51