FACULTAD DE CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN Y DEL DEPORTE MELILLA
Facultad
Universidad Internacional de La Rioja
Logroño, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Internacional de La Rioja (52)
2024
2023
-
Accidentes deportivos en espacios abiertos y cerrados. Una revisión sistemática
Sport TK: revista euroamericana de ciencias del deporte, Vol. 0, Núm. 12
-
Cause-Effect: The Relationship between Role and Experience with Psychological and Physical Responses in the Competition Context in Soccer Referees
Journal of Human Kinetics , Vol. 89, pp. 289-300
-
Influence of physical fitness on decision-making of soccer referees throughout the match
Heliyon, Vol. 9, Núm. 9
-
Stress, Resilience, Burnout and Study Hours in Physical Education Pre-Service Teachers—An Explanatory Model about Gender
Behavioral Sciences, Vol. 13, Núm. 11
2022
-
Sport motivation, adherence to the mediterranean diet and digital leisure. An explanatory model for gender in education students
Sportis: Revista Técnico-Científica del Deporte Escolar, Educación Física y Psicomotricidad, Vol. 8, Núm. 2, pp. 239-254
-
Applications of Gamification in the Context of Higher Education. A Theoretical Approach
Lecture Notes in Networks and Systems
-
Evaluations in the Moodle-Mediated Music Teaching-Learning Environment
Technology, Knowledge and Learning, Vol. 27, Núm. 1, pp. 17-31
-
Relationship between Learning and Psychomotor Skills in Early Childhood Education
International journal of environmental research and public health, Vol. 19, Núm. 24
2021
-
Educar para el desarrollo sostenible en el contexto universitario: un análisis bibliométrico
Formación Universitaria, Vol. 14, Núm. 3, pp. 85-94
-
Estudio de intervención psicopedagógica de un caso de dislexia desde la inclusión educativa
REIIT Revista Educación, Investigación, Innovación y Transferencia, Vol. 1, pp. 51-77
-
Funciones ejecutivas y rendimiento futbolístico: Diseño y evaluación de un programa de intervención
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 42, pp. 306-315
-
Uso de la herramienta «CMAPS TOOLS» como ayuda para la comprensión lectora de alumnado de Primaria
Tendencias pedagógicas, Núm. 37, pp. 145-155
2020
-
A Mixed Methods Study to Examine the Influence of CLIL on Physical Education Lessons: Analysis of Social Interactions and Physical Activity Levels
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Análisis del pensamiento creativo y niveles de activación del alumno tras una experiencia de gamificación
Educar, Vol. 56, Núm. 2, pp. 475-489
-
Effects of Service Learning on Physical Education Teacher Education Students’ Subjective Happiness, Prosocial Behavior, and Professional Learning
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Experiencias digitales, riesgos y enfoque educativo del ocio digital con jóvenes en dificultad social
Texto Livre: Linguagem e Tecnologia,, Vol. 13, Núm. 3, pp. 294-315
-
Learning with older adults through intergenerational service learning in physical education teacher education
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 3
-
Relación entre la inteligencia emocional y los niveles de ansiedad en deportistas
Journal of sport and health research, Vol. 12, Núm. 1, pp. 42-53