RAMÓN CHACÓN CUBEROS-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (17)

2024

  1. El papel de la virtualidad en las estrategias de aprendizaje y la prevención del estrés en educación superior

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 2, pp. 89-113

2020

  1. Academic self-efficacy in unaccompanied foreign minors: Structural equation modelling according to schooling

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 11

  2. Estrategias de aprendizaje, motivación y ansiedad en educación superior según área de conocimiento

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  3. Innovaciones para la orientación y tutorización del y plataformas virtuales

    Actas del II Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: avanzando en las Áreas de Conocimiento: 11, 12 y 13 de noviembre de 2020

  4. Prevention of children’s burnout at school through the tutoring and guidance process. A structural equation model analysis

    Education Sciences, Vol. 10, Núm. 12, pp. 1-12

  5. Relationship between leadership and emotional intelligence in teachers in universities and other educational centres: A structural equation model

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 1

  6. Tutorial action and emotional development of students as elements of improved development and preventing problems related with coexistence and social aspects

    EJIHPE: European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol. 10, Núm. 2, pp. 615-627