JOSÉ LUIS
GALLEGO ORTEGA
Chercheur dans le période 2005-2023
ANTONIO VICENTE
RODRÍGUEZ FUENTES
PROFESOR TITULAR DE UNIVERSIDAD
Publications dans lesquelles il/elle collabore avec ANTONIO VICENTE RODRÍGUEZ FUENTES (51)
2024
-
Comparative study about inclusive education among working and trainee teachers
International Journal of Inclusive Education, Vol. 28, Núm. 6, pp. 768-788
2022
-
What students with intellectual disabilities know about writing planning
Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 35, Núm. 3, pp. 834-842
2021
-
An analytical perspective of the reliability of multi-evaluation in higher education
Mathematics, Vol. 9, Núm. 11
-
Application of mathematical methods to the study of special-needs education in Spanish journals
Mathematics, Vol. 9, Núm. 6
-
Perspectivas actitudinales de docentes en ejercicio y en formación hacia la educación inclusiva
Psicoperspectivas, Vol. 20, Núm. 1, pp. 18-31
-
Teaching attitudes towards students with disabilities
Mathematics, Vol. 9, Núm. 14
2020
-
Evaluation for teachers and students in higher education
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 10
-
Representaciones de los escolares de educación básica sobre la tarea de escribir
Lenguas modernas, Núm. 56, pp. 105-125
2019
-
Análisis bibliométrico sobre educación especial
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 307-327
-
Are there any differences between the texts written by students who are blind, those who are partially sighted, and those with normal vision?
Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies, Vol. 2019, Núm. 20, pp. 41-58
2017
-
Aprendiendo a escribir durante la enseñanza obligatoria ¿deseo o realidad?
Calidoscopio, Vol. 15, Núm. 1, pp. 106-125
-
Confiabilidad de las valoraciones de los estudiantes: estudio de sus competencias evaluativas
REDU: Revista de Docencia Universitaria, Vol. 15, Núm. 2, pp. 349-366
-
Modelo de evaluación escolar de la competencia escritora
Rastros Rostros, Vol. 19, Núm. 34, pp. 7-17
-
The Communication Skills of Future Teachers during their Initial Training
REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 7, Núm. 1, pp. 88-120
2016
-
Características de la planificación de la escritura en estudiantes con síndrome de down
Actualidades Investigativas en Educación, Vol. 16, Núm. 1
-
La alteridad en educación: Teoría e investigación
Pirámide
2015
-
Communication Skills Training in Trainee Primary School Teachers in Spain
Journal of Teacher Education for Sustainability, Vol. 17, Núm. 1, pp. 86-98
-
Competencias comunicativas de maestros en formación de educación especial
Educación y educadores, Vol. 18, Núm. 2
-
Development of the writing skills of students in compulsory education in Spain
New Educational Review, Vol. 42, Núm. 4, pp. 52-64
-
Líneas de investigación sobre educación especial en España: un estudio bibliométrico (2006-2010)
Revista de ciencias sociales, Vol. 21, Núm. 2, pp. 219-233