Publications dans lesquelles il/elle collabore avec ANTONIO VICENTE RODRÍGUEZ FUENTES (51)

2024

  1. Comparative study about inclusive education among working and trainee teachers

    International Journal of Inclusive Education, Vol. 28, Núm. 6, pp. 768-788

2022

  1. What students with intellectual disabilities know about writing planning

    Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities, Vol. 35, Núm. 3, pp. 834-842

2019

  1. Análisis bibliométrico sobre educación especial

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 23, Núm. 1, pp. 307-327

  2. Are there any differences between the texts written by students who are blind, those who are partially sighted, and those with normal vision?

    Journal of Educational, Cultural and Psychological Studies, Vol. 2019, Núm. 20, pp. 41-58

2017

  1. Aprendiendo a escribir durante la enseñanza obligatoria ¿deseo o realidad?

    Calidoscopio, Vol. 15, Núm. 1, pp. 106-125

  2. Confiabilidad de las valoraciones de los estudiantes: estudio de sus competencias evaluativas

    REDU: Revista de Docencia Universitaria, Vol. 15, Núm. 2, pp. 349-366

  3. Modelo de evaluación escolar de la competencia escritora

    Rastros Rostros, Vol. 19, Núm. 34, pp. 7-17

  4. The Communication Skills of Future Teachers during their Initial Training

    REMIE: Multidisciplinary Journal of Educational Research, Vol. 7, Núm. 1, pp. 88-120

2015

  1. Communication Skills Training in Trainee Primary School Teachers in Spain

    Journal of Teacher Education for Sustainability, Vol. 17, Núm. 1, pp. 86-98

  2. Competencias comunicativas de maestros en formación de educación especial

    Educación y educadores, Vol. 18, Núm. 2

  3. Development of the writing skills of students in compulsory education in Spain

    New Educational Review, Vol. 42, Núm. 4, pp. 52-64

  4. Líneas de investigación sobre educación especial en España: un estudio bibliométrico (2006-2010)

    Revista de ciencias sociales, Vol. 21, Núm. 2, pp. 219-233